تاریخ: ۰۱ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۹:۲۰
بازدید: ۱۵۷
کد خبر: ۷۴۸۰۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

پرتفوی بورسی "وساخت" ۱۶.۴ هزار میلیارد ریال افزایش یافت

می متالز - شرکت سرمایه گذاری ساختمان ایران در صورت های مالی یکساله از رشد ۱۶هزار و ۴۶۶میلیارد و ۶۳۴میلیون ریالی پرتفوی بورسی خود خبر داد.
پرتفوی بورسی "وساخت" ۱۶.۴ هزار میلیارد ریال افزایش یافت

به گزارش می متالز، شرکت سرمایه گذاری ساختمان ایران در اطلاعات و صورت های مالی یکساله منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۸ سود هرسهم را یک هزار و ۵۹۸میلیون ریال اعلام کرد. همچنین این شرکت در این یکساله با توجه به پرتفوی سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس، از رشد ۱۶هزار و ۴۶۶میلیارد و ۶۳۴میلیون ریالی پرتفوی بورسی خود رونمایی کرد.

"وساخت" در دوره مالی ۱۲ماهه سود عملیاتی را ۲هزار و ۲۲۹میلیارد ریال، سود خالص را یک هزار و ۷۴۲میلیارد ریال و زیان انباشته پایان دوره را ۸میلیارد و ۱۶۰میلیون ریال اعلام کرده است.

این شرکت در صورتخلاصه سرمایه گذاری های خود در بورس اعلام کرد که بهای تمام شده پرتفوی بورسی با افت ۱۴۵میلیارد ریالی به ۲هزار و ۲۷۱میلیارد ریال رسیده و همچنین ارزش بازار آن نیز با افت ۸هزار و ۹۵۷میلیارد ریالی به ۱۸هزار و ۷۳۸میلیارد ریال بالغ شده است.

شرکت سرمایه گذاری ساختمان ایران، سهام واگذار شده در یکسال فعالیت را مبلغ ۲هزار و ۲۲۵میلیارد ریال اعلام کرد که سود شناسایی شده از این محل را ۲هزار و ۷۸میلیارد ریال  منتشر کرد. از سوی دیگر کل مبلغ بهای تمام شده سهام بورسی خریداری شده در دوره مورد گزارش ۶۴۷میلیون ریال اعلام شد.

"وساخت" در تشریح برنامه های با اهمیت خود برای دوره ۱۲ماهه منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۸ اعلام کرده است که این شرکت مطابق برنامه ریزی انجام شده طبق روال سنوات قبل توسعه فعالیت ها، اصلاح ساختار مالی و استمرار نظام ارزیابی پروژه ها را از وظایف خود می داند.

عناوین برگزیده