تاریخ: ۰۱ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۰:۱۹
بازدید: ۱۶۲
کد خبر: ۷۴۸۳۵
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

رکورد تولید در زیرمجموعه سایپا شکسته شد/ هدف تا پایان سال

می متالز - زیرمجموعه سایپا با تولید بیش از ۲۴ هزار دستگاه از رکورد تولید سال ۹۷ عبور کرد و از هدف گذاری مشخص تا پایان سال برای شکستن رکورد تولید ۸ سال اخیر خبر داد.
رکورد تولید در زیرمجموعه سایپا شکسته شد/ هدف تا پایان سال

به گزارش می متالز، تیراژ تولید شرکت زامیاد صبح روز گذشته از ۲۴هزار و ۱۷۵دستگاه گذشت تا ضمن تحقق رونق تولید در روزهای پایانی آذر از رکورد تولید سال ۹۷ عبور کند.

براساس این گزارش، زامیاد به عنوان شرکتی تولید محور با اجرای برنامه‌هایی منطبق بر قوانین استاندارد آلایندگی و با برنامه ریزی صورت گرفته در حوزه های مختلف اجرائی توانسته با تکیه بر پویش بومی‌سازی قطعات در سطح سایپا میزان تولید را افزایش دهد.

از سوی دیگر زامیاد در بخش های مختلف سازمانی، برنامه ریزی مشخصی برای افزایش تولید و ارتقاء کیفی انواع محصولات سبک و سنگین در نظر گرفته و هدفگذاری کرده تا پایان سال جاری، رکورد تولید ۸ سال اخیر را نیز بشکند. دستیابی به تیراژ تولید روزانه ۲۰۰ دستگاه در روز تا پایان سال همزمان با ارتقاء کیفی انواع محصولات، بخشی از برنامه ریزی کوتاه مدتی است که در حوزه تولید این شرکت عملیاتی شده است.

بنابراین گزارش، زامیاد با سرمایه اسمی 552.9 میلیارد تومانی در بازار دوم بورس حاضر است و سایپا مالک 38.6 درصد سهام آن محسوب می شود.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده