تاریخ: ۰۱ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۰:۵۶
بازدید: ۲۵۸
کد خبر: ۷۴۸۵۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

معاملات مشکوک دو قلوی معدنی، هلدینگ نفتی، بورس کالا و ۱۱ شرکت دیگر

می متالز - دو قلوی معدنی، هلدینگ نفتی، بورس کالا، یک شرکت سرمایه گذاری بزرگ و ۱۰ شرکت دیگر با داد و ستد ۸ تا ۴ برابری نشان از معاملات مشکوک و متفاوت دادند .
معاملات مشکوک دو قلوی معدنی، هلدینگ نفتی، بورس کالا و ۱۱ شرکت دیگر

به گزارش می متالز، اولین روز زمستان 98 هم برای اکثر سهامداران رضایت بخش بود و شاخص با تکیه بر شرکت های بزرگ و صادراتی و در ادامه رکوردهای تازه، قادر به اضافه کردن 2723 واحد شد و به 356 هزار و 720 واحد رسید.

ارزش معاملات سهام شرکت های بورسی هم با داد و ستد بیش از 4.2 میلیارد سهم از 2.26 هزار میلیارد تومان عبور کرد و فرابورس نیز شاهد جابجایی 265 میلیارد تومان شد. در این میان دو بانک تجارت و صادرات با بیش از 475.9 و 237.4 میلیون سهم به همراه ذوب آهن با 237 میلیون سهم، بیشترین حجم سهام را به خود اختصاص دادند.

براساس این گزارش، در این میان طبق اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا، 15 شرکت با داد و ستد 8 تا 4 برابری نسبت به میانگین یک ماهه، مشمول معاملات مشکوک و متفاوت شده اند.

گروه امروز شامل شرکت های همکاران سیستم، فیبر ایران، سیمان دورود، بیمه آرمان، داروسازی الحاوی، کف، بورس کالای ایران، شیشه همدان، گل گهر، چادرملو، سرمایه گذاری توسعه ملی، سالمین، پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان، تجارت الکترونیک پارسیان و سرمایه گذاری توسعه و عمران استان کرمان هستند.

در این فهرست، دومین روز حضور "سیستم"، دو قلوی معدنی "کچاد و کگل  به همراه "کالا، پترول، وتوسم و کرمان" به همراه کاهش تعداد شرکت های نمادهای فرابورس به 4 نماد "آرمان، دحاوی، کف و کرمان" جالب توجه است.

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.com مراجعه کرد.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده