به گزارش می متالز، محمدرضا کشاورز، مدیرعامل شرکت بیمه دی با اشاره به راهکارهای کاهش خسارتهای پرداختی و بهبود آمار این شرکت گفت: در ابتدا تلاش شد با استفاده از نتایج بدست آمده و برنامهریزیهای صورت گرفته برای کاهش نرخ خسارتهای پرداختی، در کنار ارائه نرخ و شرایط قراردادهای بیمهای هنگام عقد قرارداد با بیمهشوندگان، نرخ و شرایط فنی نیز ضمیمه قرارداد شود تا در زمان صدور بیمهنامه، "مدیریت ریسک" صورت گیرد.
وی ادامه داد: ابعاد نظارتی پرداختها زیر چتر مدیریت مناسب کارشناسان متخصص بیمهای قرار گرفت و اعتماد به نیروهای فنی توانست پرداخت خسارتهای شرکت را به صورت چشمگیری نزولی کند.
کشاورز به عواملی همچون "مدیریت بهینه خسارتها" در زمان پرداختها اشاره داشت و اظهار کرد: نرخ و شرایط مناسبی که برای بیمهشوندگان در نظر گرفته شده از مهمترین عوامل دریافت نتایج رو به رشد «ودی» بوده که طی ۶ماه گذشته باعث شده نسبت خسارتهای شرکت نسبت به گذشته در وضعیت مناسبی قرار گیرد.
مدیرعامل شرکت بیمه دی در پایان خاطرنشان کرد: برنامهریزیها در حوزه سرمایهگذاری با پیشرفت مناسبی همراه بوده و تمرکز بر آیندهنگری صنعت بیمه در مسیر صعودی قرار گرفته بنابراین این رشد و تمرکز توانسته منتج به نتایج قابل قبولی در حوزه بیمه شود.