تاریخ: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۱:۵۵
بازدید: ۱۳۳
کد خبر: ۷۵۰۳۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

۱۹۲ واحد تولیدی استان سمنان تسهیلات دریافت کردند

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: ۱۹۲ واحد تولیدی در این استان از تسهیلات رونق تولید سال ۹۸ بهره‌مند شده‌اند.
۱۹۲ واحد تولیدی استان سمنان تسهیلات دریافت کردند

به گزارش می متالز، بهروز اسودی پیش از ظهر امروز در دویست و چهارمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان اظهار کرد: در سال جاری به ۱۹۲ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی این استان حدود ۵۶۵ میلیارد تومان تسهیلات در قالب رونق تولید ۹۸ و بند الف تبصره ۱۸ برنامه تولید و اشتغال پرداخت شده است.

وی افزود: از مجموع تسهیلات پرداختی به واحدهای تولیدی، ۸۲ واحد به ارزش ۳۷۲ میلیارد تومان مربوط به رونق تولید و ۱۱۰ واحد به ارزش ۱۹۲ میلیارد تومان مربوط به بند الف تبصره ۱۸ برنامه تولید و اشتغال است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این استان در پرداخت تسهیلات تصریح کرد: تاکنون در قالب تسهیلات رونق تولید سال جاری، ۳۷۱ واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات به ارزش بیش از یک‌هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند که از این تعداد پرونده، ۲۷۴ فقره جهت عقد قرارداد در بانک‌های عامل در دست بررسی است.

وی ادامه داد: در بخش رفع موانع تولید کارگروه استان سمنان تا این جلسه، مشکلات تعداد یک‌هزار و ۲۰ واحد تولیدی در جلسات کارگروه مطرح و بررسی شده که در جهت رفع موانع موجود، دو هزار و ۱۶۸ مصوبه به تصویب اعضا رسیده که از این تعداد، یک‌هزار و ۵۵۴ مصوبه اجرایی شده و مابقی در دست اقدام است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان خطرنشان کرد: در این نشست و با تصمیم اعضای کارگروه، ۵۶ واحد صنعتی و کشاورزی برای دریافت تسهیلات از محل منابع رونق تولید ۹۸ به ارزش ۴۲۰ میلیارد تومان به بانک‌های عامل معرفی شدند و همچنین مشکلات بانکی چهار واحد تولیدی کیان شکلات کیمیا، مهارت سمنان، طوبا نگین البرز و صنایع سلولزی و کاغذی شاهرود و میامی بررسی شد.

عناوین برگزیده