تاریخ: ۰۲ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۵:۱۴
بازدید: ۱۹۹
کد خبر: ۷۵۱۱۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
افزایش ۲۶۴۴ واحدی شاخص

شاخص ۳۶۰، نزدیک خیابان سعادت آباد

می متالز - شاخص بورس تهران امروز با افزایش ۲۶۴۴ واحدی عدد ۳۵۹ هزار و ۳۶۵ واحد را نمایش داد. شاخص هم وزن نیز به رقم ۱۱۲ هزار و ۶۰۵ واحد رسید. شاخص بازار اول به کانال ۲۵۷ هزار واحدی وارد شد و شاخص بازار دوم نیز عدد ۷۴۷ هزار واحد را نمایش داد. امروز آیفکس نیز ۴۶۱۴ واحد را ثبت کرد.
شاخص ۳۶۰، نزدیک خیابان سعادت آباد

به گزارش می متالز، امروز با دست به دست شدن ۶ میلیارد و ۳۵۰ میلیون سهم و اوراق بهادار طی ۷۳۲ هزار نوبت داد و ستد، ارزش معاملات به بیش از ۳۳۱۷ میلیارد تومان رسید.

در معاملات امروز نمادهای "فارس"، "کگل" و "کچاد" به ترتیب با ۹۰۹، ۳۵۲ و ۳۱۶ واحد افزایش بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل نمادهای "اخابر"، "همراه" و "فخاس" به ترتیب با ۱۶۴، ۹۵ و ۵۲ واحد کاهش، بیشترین تاثیر منفی بر شاخص را ثبت کردند. همچنین امروز "وبملت"، "وتجارت" و "ونوین"  پربیننده ‌ترین نمادهای بورسی بودند. از سوی دیگر در پایان داد و ستد امروز بورس تهران، خودرو برترین گروه صنعت بود و صنایع شیمیایی و فلزات اساسی به ترتیب جایگاه دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

شاخص بورس تهران امروز رکورد جدیدی ثبت کرد و  کانال ۳۵۹ هزار واحدی را نمایش داد و در آستانه ورود به کانال ۳۶۰ هزار واحدی قرار گرفت. به گفته کارشناسان بازار سرمایه هرچند شاخص بورس تهران امروز با نوسان همراه شد اما سیگنال های جهانی، شرایط سایر بازار ها و ورود نقدینگی به بازار سرمایه عامل تداوم صعود شاخص است.

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد