به گزارش می متالز، وی افزود: با یک صنعت بومی سازی شده، درب های فلکسیبل سمت کک باتری شماره 3 طراحی، ساخته و نصب شد. با این اقدام سمت کک که جنوب باتری می باشد فاقد آلایندگی شده است.
رضوانیان اظهار داشت: امیدوارم تا اردیبهشت ماه سال آینده، سمت تخلیه که شمال باتری می باشد را نیز ساخته و نصب نماییم و در نهایت آماده گام نهایی و جمع آوری غبارات شارژ باتری شویم.
وی تصریح کرد: باتری شماره 3 شامل 74 سلول است که هر دو سمت شمال و جنوب آن درب دارد و 74 درب جنوبی باتری با نمونه های بومی سازی شده تعویض شد.
مدیر تولیدات کک و مواد شیمیایی ذوب آهن اصفهان در خاتمه گفت: این پروژه به این جهت که هر درب شامل 738 قطعه و ریز قطعه می باشد، بسیار سنگین بود و بیش از هزار نفر درگیر آن بودند.