تاریخ: ۰۴ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۴۰
بازدید: ۸۴۶
کد خبر: ۷۵۷۳۸
سرویس خبر : آهن و فولاد

کسی به قطار ایستاده، سنگ نمی زند

می متالز - کانال تلگرامی معدن نامه با فعالیت فاقد وجاهت قانونی سعی در تخریب دستاوردهای شرکت ها و صنایع فولادی مختلف دارد و اکنون نیز در اقدامی به دور از انصاف و جوانمردی، ذوب آهن اصفهان نخستین تولید کننده فولاد کشور، تلاش شبانه روزی سخت کوشان آن و کارنامه سراسر افتخارش را با نشر اکاذیب مورد هجوم قرار داده است.
کسی به قطار ایستاده، سنگ نمی زند

به گزارش می متالز، واضح است که چنین تولید محتوایی از کجا آب می خورد... . اندیشه ورزان حوزه رسانه، نیک می دانند که در این سپهر مقدس، رسالت سنگینی در قبال هر کلمه قلم شان و مخاطب شان عهده دار هستند لذا با دانش و راهبرد اثربخش در راستای تنویر افکار عمومی و گروه های مرجع طی طریق می نمایند و مانند اندک رسانه ها، حرفه خود را دست آویز هر بخشی و به هر قیمتی قرار نمی دهند. 
در شرایط جنگ اقتصادی حاضر که رسانه های دشمن با ایجاد جنگ روانی و بهره گیری از تکنیک های اقناع و ناامید سازی سعی در کم اهمیت جلوه دادن دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف دارند، اصلی ترین راهبرد رسانه های کشور تمرکز بر کارکرد اطلاع رسانی واقع گرایانه است نه تولید محتوای کذب و حاشیه ای آن هم به قیمت حاضری زدن هر روز در شبکه های اجتماعی. که اگر این چنین باشد عاقبتش مشخص است.
ذوب آهن اصفهان که بر پایه نورد محصولاتش مطابق با آخرین استانداردهای روز دنیا، برند منحصر به فرد آن مرزهای ملی را در نوردیده است و با اشتغال زایی میلیونی بر پهنه سراسر افتخار نقشه ایران زمین، رزق حلال و معیشت را نوید می بخشد و ارتباط دو سویه آن با کلیه رسانه ها به گواه خودشان، زبانزد است از سوی گروهی که از مَنش و دانش رسانه ای سر رشته ای ندارند، مورد نکوهش قرار می گیرد.
چندی پیش به یُمن افتخار آفرینی و تلاش شبانه روزی بلند همتان، همدلی و هم افزایی این عزیزان ذوب آهنی، مرد سال فولاد ایران (منصور یزدی زاده مدیر عامل ذوب آهن اصفهان، لوح صادر کننده ممتاز استانی را از دست رحمانی وزیر محترم صمت دریافت نمود و برگ زرین دیگری در افتخارات این شناسنامه صنعت فولاد کشور جاودانه شد. 
ذوب آهن اصفهان که ده ها ذوب آهن را در جای جای این مرز پرگهر بنیان نهاد و به بلوغ رساند، در این شرایط سخت تحریم دشمن با تراز بالای صادراتی محصولاتش ارز آوری بالغ بر 500 میلیون دلار را برای کشور به ارمغان آورده است که حاصل تولید محصولات با ارزش افزوده بالا است.
فولاد مردان این کارخانه عظیم، همچون فولاد آب دیده گوششان از این  گزافه گویی ها پُر است. همگان می دانند کسی به قطار ایستاده سنگ نمی زند... . این عزیزان با اقتدار تمام رسولان راسخ شکوفایی اقتصاد کشورند، همچون دوران دفاع مقدس و حتی فراتر از آن در جنگ اقتصادی کنونی ایثارگرانه تولید ملی را بر ریل رونق قرار می دهند و نمی گذارند تراوشات ذهنی عده ای به مادر صنعت فولاد کشور و کارنامه سراسر افتخار آن گزندی وارد سازد.

 سمیه ایزدی

منبع: می متالز
عناوین برگزیده