تاریخ: ۰۶ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۶:۲۳
بازدید: ۲۵۲
کد خبر: ۷۶۲۱۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

هفته‌ای باثبات برای نرخ ارز / روند قیمت دلار و یورو در هفته‌ای که گذشت

می متالز - قیمت ارز صرافی ملی در اولین هفته دی ماه، روند آرامی را طی کرد و از ثبات نسبی برخوردار بود، با وجود این قیمت دلار در روز پنج‌ شنبه نسبت به هفته گذشته ۱۲۰ تومان افزایش یافت و به ۱۲ هزار و ۹۷۰ تومان رسید.
هفته‌ای باثبات برای نرخ ارز / روند قیمت دلار و یورو در هفته‌ای که گذشت

به گزارش می متالز، قیمت دلار در صرافی ملی که هفته گذشته به ۱۲ هزار و ۸۵۰ تومان رسیده بود، این هفته نیز روند آرامی را دنبال کرد و به رقم ۱۲ هزار و ۹۷۰ تومان رسید.

روز شنبه پس از مذاکره مقامات بلندپایه ایران و ژاپن، قیمت ارز نسبت به روز پنج‌ شنبه حدود ۱۰۰ تومان افزایش یافت که بر این اساس قیمت دلار به رقم ۱۲ هزار و ۹۴۰ تومان و قیمت یورو نیز به رقم ۱۴ هزار و ۲۵۰ تومان رسید.

روز یکشنبه و در اولین روز زمستان نرخ دلار تنها ۴۰ تومان رشد پیدا کرد و قیمت دلار به رقم ۱۲ هزار و ۹۸۰ تومان و قیمت یورو نیز در رقم ۱۴ هزار و ۲۵۰ تومان ثابت ماند.

سومین روز هفته و با آغاز به کار بازارهای جهانی، نرخ ارز در صرافی ملی تغییری نکرد و قیمت دلار در رقم ۱۲ هزار و ۹۸۰ تومان و قیمت یورو در رقم ۱۴ هزار و ۲۵۰ تومان ثابت ماند.

روز سه‌ شنبه نیز نرخ ارز ثابت باقی ماند و قیمت دلار در رقم ۱۲ هزار و ۹۸۰ تومان و قیمت یورو در رقم ۱۴ هزار و ۲۵۰ تومان تغییری را شاهد نبودند.

روز چهارشنبه قیمت دلار در صرافی ملی با افت ۱۰ تومانی همراه بود به طوری که بهای دلار به رقم ۱۲ هزار و ۹۷۰ تومان رسید و قیمت یورو نیز در رقم ۱۴ هزار و ۲۵۰ تومان ماندگار ماند.

روز پنجشنبه بهای ارز نسبت به روز چهارشنبه تغییر نکرد و قیمت دلار در رقم ۱۲ هزار و ۹۷۰ تومان قیمت یورو نیز در رقم ۱۴ هزار و ۲۵۰ تومان ثابت ماند.

عناوین برگزیده