تاریخ: ۰۵ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۸:۲۷
بازدید: ۱۵۰
کد خبر: ۷۶۲۵۰
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

برنامه گسترش همکارى هاى پژوهشى گل گهر و مرکز آموزش شهدای وظیفه نداجا سیرجان

می متالز - امیر دریادار مهدی شعبانزاده، فرمانده مرکز آموزش شهدای وظیفه نداجا مستقر در شهرستان سیرجان، با حضور در شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر با مهندس ملارحمان مدیرعامل این شرکت دیدار و گفتگو کرد و خواستار توسعه همکاری های پژوهشی بین دو طرف شد.
برنامه گسترش همکارى هاى پژوهشى گل گهر و مرکز آموزش شهدای وظیفه نداجا سیرجان

به گزارش می متالز، در این دیدار که در محل دفتر جمشید ملارحمان مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر برگزار شد، امیر شعبانزاده ضمن تقدیر از زحمات مجموعه مدیریتی ‌این شرکت و کارکنان آن، اظهار کرد: اقدامات صورت گرفته در شرکت معدنى و صنعتى گل گهر اقدامات مثبتى است که آن را مایه مباهات و سربلندی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می دانم.
وى با بیان اینکه یکی از حوزه‌های کاری در شرکت‌های بزرگی مانند گل‌گهر، حوزه پژوهش است، تصریح کرد: خوشبختانه اقدامات خوبی در این حوزه در شرکت گل‌گهر و توسط پژوهشکده آهن و فولاد این شرکت انجام شده است و مرکز آموزش شهدای وظیفه نداجا نیز این افتخار را دارد که در برخی از زمینه های پژوهشی با شرکت گل‌گهر همکاری کند.
شعبانزاده اضافه کرد: اکنون نیز این آمادگی را داریم که بیش از گذشته همکاری های پژوهشی بین شرکت گل‌گهر و مرکز آموزش شهدای وظیفه نداجا را گسترش دهیم.
در ادامه این دیدار ملارحمان نیز با استقبال از پیشنهاد امیر شعبانزاده گفت: بدون شک همکاری‌های پژوهشی بیشتر میان شرکت گل‌گهر و مرکز آموزش شهدای وظیفه نداجا به نفع هر دو مجموعه خواهد بود.

گسترش فعالیت هاى پژوهشى در شرکت هاى بزرگ معدنى مى تواند بومى سازى و کاهش هزینه هاى ارزى را به همراه داشته باشد که در این باره شرکت معدنى و صنعتى گل گهر گام هاى مثبتى برداشته است.

منبع: می متالز
عناوین برگزیده