تاریخ: ۰۲ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۹:۵۶
بازدید: ۱۴۱
کد خبر: ۷۶۳۰۳

دوندگی 1.5 ساله تولیدکنندگان ماسه کرمانشاه برای دریافت مطالبات از پروژه "راه‌ آهن"

می متالز - رئیس انجمن تولیدکنندگان شن، ماسه و آسفالت استان کرمانشاه گفت: نزدیک به 1.5 سال است از مجموعه "راه‌ایران" وابسته به قرارگاه خاتم‌الانبیا بابت پروژه راه‌آهن کرمانشاه به خسروی طلب داریم که هنوز پرداخت نشده است.
دوندگی 1.5 ساله تولیدکنندگان ماسه کرمانشاه برای دریافت مطالبات از پروژه "راه‌ آهن"

به گزارش می متالز، محمدرضا کارگر اظهار کرد: حدود 1.5 سال قبل  و برای قطعه کرمانشاه به خسروی پروژه راه‌ آهن از تولیدکنندگان استان ماسه خریداری شد، اما با گذشت حدود 1.5 سال هنوز مطالبات ما پرداخت نشده است.

وی ادامه داد: پیگیری‌های زیادی انجام دادیم و قرار بود این مطالبات آبان سال گذشته پرداخت شود و سپس به بهار امسال موکول شد، اما هنوز هم خبری از پرداخت این بدهی نیست.

رئیس انجمن تولیدکنندگان شن، ماسه و آسفالت استان کرمانشاه با بیان اینکه این مطالبات باید از سوی شرکت "راه‌ایران" که یکی از هلدینگ‌های قرارگاه خاتم‌الانبیا است پرداخت شود، عنوان کرد: علاوه بر تولیدکنندگان شن و ماسه، در بخش‌های دیگر نیز مطالبات زیادی از این هلدینگ وجود دارد که پرداخت نشده است.

کارگر یادآور شد: پرداخت مطالبات تولیدکنندگان ماسه بسیار حساس است، زیرا آنها به بازگشت سرمایه خود برای ادامه کار نیاز دارند و برخی از آنها با همین سرمایه در گردش اندک واحد خود را سر پا نگه داشته‌اند.

وی اضافه کرد: عدم پرداخت مطالبات تولیدکنندگان ماسه در شرایطی رخ داده که چون مجبوریم هر سه ماه یکبار مالیات بر ارزش افزوده بدهیم، مالیات محصولاتی که فروخته شده و پول آن را دریافت نکرده ایم را هم پرداخت کرده‌ایم و این امر هزینه زیادی را به تولیدکنندگان ماسه تحمیل کرده است.

کارگر با اشاره به اینکه این مطالبات مربوط به حدود چهار تولیدکننده عمده است، افزود: رقم مطالبات هریک از این واحد و میزان ماسه‌ای که در اختیار پروژه قرار دارند، متفاوت است.

عناوین برگزیده