تاریخ: ۰۴ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۱:۰۵
بازدید: ۱۲۱
کد خبر: ۷۶۳۴۰
سرویس خبر : آهن و فولاد

دستیابی به چهار رکورد متوالی در مجتمع صنعتی فولاد تاراز

می متالز - مدیرعامل مجتمع صنعتی فولاد تاراز با اعلام این خبر گفت: با خودباوری، همدلی، همکاری و باور توانمندی ­های تیم جوان فولاد تاراز، در کنار بهره­مندی از تجارب متخصصین، اساتید و پیش­کسوتان این صنعت، فولاد تاراز توانست چهار رکورد جدید را در کارنامه تولیدی خود به ثبت رساند.
دستیابی به چهار رکورد متوالی در مجتمع صنعتی فولاد تاراز

به گزارش می متالز، سعید بزرگی که از جوان ترین مدیران گروه فولاد است در ادامه گفت: این شرکت موفق شد در آذر ماه سال 1398 با ثبت رکورد 18.028 تن تولید، رکورد قبلی خود را به میزان  800 تن بهبود بخشد. از نکات قابل توجه این رکورد اتصال تمام محصولات تولیدی به سفارشات مشتریان است و این بدان معنی است که تولیدی با هدف رکوردگیری و برای انبارش صورت نپذیرفته است و سبدی کامل از محصولات تولید شده است.

این حجم تولید در شرایطی صورت پذیرفته که به طور همزمان رکورد تولید کیفی نیز در این شرکت به ثبت رسیده است. این شرکت موفق شد با ثبت رکورد 99.48 درصد تولید درجه یک رکورد جدیدی در کیفیت محصول را به ثبت رساند.

رکورد ارسال کالا به مشتریان (بارگیری و خروجی) این شرکت نیز در همین زمان با دستیابی به میزان 21.407 تن ارسال کالا به مشتریان رکورد دیگری بود که در شرکت فولاد تاراز به ثبت رسید.

این شرکت موفق شد با ثبت رکورد دیگری در فروش کالا رکورد فروش جدید خود را نیز به ثبت رساند.

این همه در کنار ثبت رکورد توقفات خط تولید در یک دوره زمانی به میزان 9 ساعت، افتخار دیگری برای خانواده تاراز بوده است. این شرکت توانسته با باور به توانمندی اعضای خانواده تاراز، در مسیر موفقیت گام های بلندی بردارد و برای سال آینده با خودباوری، طرح های ارزشمندی در مسیر رونق بخشی به تولید خواهد داشت.

منبع: معدن 24
عناوین برگزیده