تاریخ: ۰۷ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۶:۲۰
بازدید: ۹۴۱
کد خبر: ۷۶۴۹۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در کدال منتشر شد؛

مروری بر پرتفوی یک ماهه "ونفت"

می متالز - ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری صنعت نفت در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۸، با افزایش ۲۲ میلیارد و ۹۷۳ میلیون ریال به ۴۸۱ میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریال رسید.
مروری بر پرتفوی یک ماهه "ونفت"

به گزارش می متالز، شرکت سرمایه‌گذاری صنعت نفت با سرمایه یک هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ آذر ۹۸ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری صنعت نفت با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۰ آذر سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۳۴۹ میلیارد و ۸۱ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۴۵۸ میلیارد و ۵۶۹ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با کاهش ۳۲ میلیارد و ۶۹ میلیون ریال به ۳۱۷ میلیارد و ۱۲ میلیون ریال رسید. ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری صنعت نفت نیز با افزایش ۲۲ میلیارد و ۹۷۳ میلیون ریال معادل ۴۸۱ میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریال محاسبه شد.

"ونفت" تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۴۱ میلیارد و ۱۸۸ میلیون ریال به مبلغ ۶۶ میلیارد و ۳۱۱ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۲۵ میلیارد و ۱۲۳ میلیون ریال سود کسب کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری صنعت نفت طی دوره یک ماهه منتهی به آذر ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۹ میلیارد و ۱۱۹ میلیون ریال خریداری کرد.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده