تاریخ: ۰۷ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۴:۵۸
بازدید: ۲۶۸
کد خبر: ۷۶۵۱۵
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
در کدال منتشر شد؛

مروری بر درآمد چشمگیر "کبافق" و سه شرکت معدنی دیگر

می متالز - شرکت‌های معدنی و صنعتی گل گهر، زغال سنگ نگین طبس، معادن بافق با انتشار گزارش عملکرد فعالیت یک ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه اعلام کردند درآمد تجمعی آنها تا انتهای تاریخ یاد شده، به صورت افزایشی بوده است. همچنین شرکت فرآوری مواد معدنی ایران اعلام کرده است در درآمد تجمعی خود ۲۴ درصد افت داشته است.
مروری بر درآمد چشمگیر "کبافق" و سه شرکت معدنی دیگر

به گزارش می متالز، شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۸، مبلغ ۱۰ هزار و ۲۳۷ میلیارد ریال درآمد داشته است.

"کگل" براساس عملکرد ۶ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸، مبلغ ۹۵ هزار و ۶۸۲ میلیارد ریال درآمد داشته است که نسبت به مدت مشابه در سال مالی گذشته، افزایش ۴۶ درصدی را نشان می‌دهد.

درآمد ۶ ماهه "کطبس" ۷۵ درصد افزایش یافت

شرکت زغال سنگ نگین طبس در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۸، از محل فروش محصولات خود ۷۶ میلیارد و ۷۲۸ میلیون ریال درآمد داشته است.

"کطبس" براساس عملکرد ۹ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸، مبلغ ۵۹۵ میلیارد و ۵۸۷ میلیون ریال درآمد داشته است که نسبت به مدت مشابه در سال مالی گذشته، حکایت از افزایش ۷۵ درصدی دارد.

افزایش چشمگیر در درآمد "کبافق"

شرکت معادن بافق در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۸، از محصولات خود فروشی نداشته است.

"کبافق" براساس عملکرد ۹ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸، مبلغ یک هزار و ۲۳۶ میلیارد و ۸۴۹ میلیون ریال درامد داشته است که نسبت به مدت مشابه در سال مالی گذشته، افزایش ۲ هزار و ۵۶۵ درصدی را نشان می‌دهد.

درآمد تجمعی "فرآور" کاهشی بود

شرکت فرآوری مواد معدنی ایران در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۸، از محل فروش محصولات خود ۶۸ میلیارد و ۱۲۵ میلیون ریال درآمد داشته است.

"فرآور" براساس عملکرد ۹ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸، مبلغ ۶۲۱ میلیارد و ۸۸۵ میلیون ریال درآمد داشته است که نسبت به مدت مشابه در سال مالی گذشته، حکایت از کاهش ۲۴ درصدی دارد.

عناوین برگزیده