تاریخ: ۰۸ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۱:۴۶
بازدید: ۱۸۴
کد خبر: ۷۶۶۲۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
نسبت به دوره مشابه در سال گذشته؛

سود هر سهم "وتوشه" تغییر چندانی نداشت

می متالز - شرکت سرمایه‌گذاری پارس توشه در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم خود ۳۹۷ ریال سود کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۳۹۵ ریال اعلام شده بود، افزایش یک درصدی را نشان می‌دهد.
سود هر سهم "وتوشه" تغییر چندانی نداشت

به گزارش می متالز، شرکت سرمایه‌گذاری پارس توشه با سرمایه یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال، صورت‌های مالی میان دوره ای ۶ ماهه دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ را به صورت حسابرسی شده منتشر کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری پارس توشه در دوره یاد شده، مبلغ ۵۹۵ میلیارد و ۵ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۳۹۷ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از یک درصدی برخوردار است.

با احتساب سود انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ ۲ هزار و ۹۷۱ میلیارد و ۵۶۵ میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

لازم به ذکر است در صورت های مالی حسابرسی شده شرکت سرمایه‌گذاری پارس توشه نسبت به گزارش حسابرسی نشده، تغییری مشاهده نمی‌شود.

"وتوشه" در دوره ۶ ماهه سال مالی منتهی به اسفند ۹۷، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۵۹۲ میلیارد و ۲۵۷ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین ترتیب مبلغ ۳۹۵ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده
ریل نجات صنعت
با حضور کارشناسان بررسی شد: دولت چهاردهم چه سیاستی را در حوزه صنعت باید در پیش بگیرد؟

ریل نجات صنعت