تاریخ: ۰۸ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۴:۱۹
بازدید: ۲۰۱
کد خبر: ۷۶۶۸۸
سرویس خبر : مسکن و ساختمان
معاون وزیر راه:

متقاضیان منتظر ثبت نام مجدد مسکن ملی باشند/قابلیت خرید و فروش پس از واگذاری

می متالز - معاون وزیر راه با برآورد زمان آغاز ثبت نام مجدد متقاضیان برای مسکن ملی از احتمال ساخت مسکن برای خبرنگاران و هنرمندان و عدم قابلیت خرید و فروش واحدها تا زمان واگذاری رسمی خبر داد.
متقاضیان منتظر ثبت نام مجدد مسکن ملی باشند/قابلیت خرید و فروش پس از واگذاری

به گزارش می متالز، محمود محمودزاده گفت: به دنبال امضای تفاهم‌نامه با وزارتخانه های دفاع، آموزش و پرورش و کار، پیشنهاد تامین مسکن برای کارکنان وزارت صنعت و ارشاد را در دستور کار قرار دادیم که هنوز تدوین نشده و به امضا نرسیده است.

وی افزود: در وزارت صنعت، ساخت مسکن برای کارگران خواهد بود که هم‌اکنون در تفاهم‌نامه با وزارت کار نیز در حال انجام است. درخصوص وزارت ارشاد نیز تامین مسکن هنرمندان، خبرنگاران و سایر اقشار هدف این وزارتخانه مدنظر است. هرکدام از  دستگاه‌ها و ادارات دولتی که اعلام آمادگی کنند و امکانات را در جهت  تامین مسکن بیاورند، وزارت راه با تمام توان کمک می‌کند تا با هم‌افزایی، اقشار بیشتری از جامعه خانه‌دار شوند.

این مقام مسوول درباره زمان مرحله‌ دوم ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن گفت: تا نیمه بهمن ماه پالایش نفرات را انجام می‌دهیم. ظرفیت‌های خالی که ایجاد می‌شود را جمع‌بندی می‌کنیم و مجددا ثبت نام خواهیم کرد. برآورد می شود مرحله‌ ارزیابی و پایش ۴۵ روز از اتمام ثبت نام (۳۰ آذر) زمان برده و از نیمه بهمن نام‌نویسی مجدد آغاز شود.

محمودزاده درباره دلالی مسکن ملی در شهر‌هایی از جمله پردیس گفت: چیزی که  تا الان انجام شده صرفا یک کد رهگیری بوده است. ممکن است کسانی بخواهند کد رهگیری را خرید و فروش  کنند که اصلا واجد شرایط نباشند و در مرحله دوم حذف شوند. لذا توصیه می‌کنیم شهروندان به هیچ عنوان اقدام به خرید و فروش نکنند. حتی بعد از اینکه واجدان شرایط برای مرحله دوم دعوت شدند، واحد‌ها قابل خرید و فروش نیست. تا زمانی که سند و واگذاری به شکل رسمی انجام شود، خرید و فروش مسکن ملی را متصور نیستیم.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده