تاریخ: ۰۴ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۷:۱۰
بازدید: ۱۳۳
کد خبر: ۷۷۷۷۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به واحدهای تولیدی استان اردبیل پرداخت شد

می متالز - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: امسال سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی برای ادامه فعالیت واحدهای تولیدی در این استان پرداخت شد.
سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به واحدهای تولیدی استان اردبیل پرداخت شد

به گزارش می متالز، رامین صادقی روز چهارشنبه افزود: در جریان سفر و گردهمایی مدیران عامل بانک‌های کشور به استان اردبیل ۳۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی برای کمک و حمایت از واحدهای تولیدی مشکل‌دار منطقه اختصاص یافت که از این مبلغ تاکنون سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به آن‌ها  پرداخت شده است. 

وی  اختصاص مشوق‌ها برای سرمایه‌گذاران در استان را از راه‌کارهای توسعه صنعتی و رونق تولید در استان دانست و بیان‌کرد: تلاش می‌کنیم با پیگیری‌های لازم مشوق‌های مناسبی به فعالان در این زمینه ارائه شود تا بتوانیم زمینه  را برای افزایش سرمایه‌گذاری‌ها در این حوزه  فراهم آوریم.

صادقی با اشاره به رایزنی‌ها با مسوولان کشوری در راستای رونق و توسعه بخش تولید در استان گفت: در راستای فعال‌سازی و به‌سازی واحدهای صنعتی و تولیدی برنامه لازم تدوین و برای تصویب و اجرایی شدن  به وزارت صنعت ارسال می‌شود تا در این زمینه اقدام شود.

او  از تدوین برنامه عملیاتی برای پیشرفت صنایع و معادن در استان خبر داد و تشریح‌کرد:‌ با تدوین و ارسال این برنامه تلاش می‌کنیم تا در راستای جذب اعتبارات لازم برای توسعه صنعتی و نیز بخش معدن استان گام‌های اساسی و جدی برداریم.

عناوین برگزیده