تاریخ: ۰۷ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۲۰
بازدید: ۲۴۶
کد خبر: ۷۷۹۸۶
سرویس خبر : انرژی

بدهی صنایع به برق منطقه‌ای کرمان افزون بر ۱۵۰ میلیارد تومان است

می متالز - مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای استان کرمان با بیان اینکه بدهی صنایع و شرکت‌ها به برق منطقه‌ای بیش ۱۵۰ میلیارد تومان است گفت: ۳۷ میلیارد تومان از این مبلغ مربوط به صنعت مس سرچشمه، ۲۴ میلیارد تومان مربوط به گل گهر، حدود ۶ و نیم میلیارد تومان به آبرسانی مجموعه مس و ۸۹ میلیارد تومان نیز مربوط به نورد بردسیر و فولاد ایرانیان است.
بدهی صنایع به برق منطقه‌ای کرمان افزون بر ۱۵۰ میلیارد تومان است

به گزارش می متالز، علی اصغر نصراللهی روز شنبه در نشست شورای توسعه و برنامه ریزی استان کرمان، مطالبات شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان را ۶۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: شرکت برق شمال استان کرمان نیز ۳۳ میلیارد تومان از صنایع و شرکت ها طلب دارد که ۲۵ میلیارد تومان از آن مربوط به هفت دستگاه اجرایی است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای شمال استان کرمان با اشاره به اینکه بخشی از نیروگاه زرند نیمه دوم سال آینده راه‌اندازی می‌شود اظهار داشت: تجهیزات این نیروگاه رسیده و پیگیر راه‌اندازی آن هستیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان نیز گفت: آب و فاضلاب شهری و روستایی، نیروهای نظامی و انتظامی، اداره زندان‌ها، فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها دستگاه‌هایی هستند که پول برق مصرفی ادارات خود را در جنوب استان کرمان پرداخت نمی کنند.

عبدالوحید مهدوی‌نیا با اشاره به اینکه دستگاه‌های دولتی جنوب استان کرمان ۱۷ میلیارد تومان بدهی به شرکت برق دارند افزود: شرکت‌های آب و فاضلاب افزون بر ۱۵ میلیارد تومان به ادارات برق استان بدهی دارند.

عناوین برگزیده