تاریخ: ۱۲ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۳:۱۴
بازدید: ۲۷۳
کد خبر: ۷۷۹۹۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
وزیر صمت در گفتگو با خبرنگاران در شرکت ایران ترانسفو ری مطرح کرد:

لزوم باورمندی همه دستگاه ها به رونق تولید برای حل مشکلات کشور / انسجام درون سازمانی لازمه موفقیت واحدهای تولیدی است

می متالز - وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: همه دستگاه ها البته باید به این نتیجه برسند که راه حل مشکلات کشور توجه به تولید و رونق تولید است که ستوان فقرات آن نیز ساخت داخل است.
لزوم باورمندی همه دستگاه ها به رونق تولید برای حل مشکلات کشور / انسجام درون سازمانی لازمه موفقیت واحدهای تولیدی است

به گزارش می متالز، رضا رحمانی پس از برگزاری جشن رکورد تولید در شرکت ایران ترانسفو ری در گفتگو با خبرنگاران بیان کرد: این واحد پس از ۵۰ سال فعالیت رکورد تولید را در ماه گذشته زد و همچنین امروز مراسم آغاز تجهیز و ارایه مراکز خدمات پس از فروش این شرکت را داشتیم که به همین دلیل در جشن کارگران و کارکنان عزیز این واحد صنعتی حضور پیدا کردیم.

وی با بیان اینکه این شرکت در کنار این فعالیت ها عمق ساخت داخل را افزایش داده است، تصریح کرد: اکثر قطعات و مواد مصرفی حتی ورق های خاص اینها که قبلا وارداتی بود اکنون در داخل کشور تولید می شود و البته این شرکت موضوع صادرات را نیز به صورت جدی دنبال می کند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: این واحد همه راهبردهای کلان و اساسی را که ما در کشور پیگیر آن هستیم، در کنار توجه به سرمایه های انسانی و توجه به پیشکسوتان عملیاتی کرده است و ما این موارد را مشاهده کردیم.

 

انسجام درون سازمانی لازمه موفقیت واحدهای تولیدی است

رحمانی انسجام و تعامل و هماهنگی درون سازمانی را لازمه موفقیت واحدهای تولیدی دانست و اضافه کرد: البته دولت و مجموعه های حکومتی نیز سعی دارند از جهات مختلف امورات این واحدها تسهیل بشود و فضا و بستر مناسب را فراهم آورند.

 

لزوم باورمندی همه دستگاه ها به رونق تولید برای حل مشکلات کشور

وی ادامه داد: همه دستگاه ها البته باید به این نتیجه برسند که راه حل مشکلات کشور توجه به تولید و رونق تولید است که ستوان فقرات آن ساخت داخل است.

وزیر صمت اصافه کرد : دولت با مجموعه امکانات و قوانین و ظرفیت هایی که دارد برای حل و فصل مسایل و مشکلات واحدها تلاش و پیگیری های لازم را انجام می دهد.

عناوین برگزیده