تاریخ: ۱۵ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۴:۴۴
بازدید: ۳۰۰
کد خبر: ۷۸۴۳۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در کارگروه رفع موانع تولید استان فارس در محل شرکت تولیدی لاستیک دنا اعلام شد؛

صدور 536 مصوبه برای حل مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان فارس

می متالز - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس در سیصد بیست و هفتمین کارگروه رفع موانع تولید استان فارس اعلام کرد: امسال مشکلات 369 واحد صنعتی و تولیدی بررسی و 536 مصوبه توسط اعضا کارگروه تسهیل ورفع موانع تولید در راستای مرتفع نمودن مسایل و مشکلات واحدها صادر شده است.
صدور 536 مصوبه برای حل مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان فارس

به گزارش می متالز، سیصد بیست و هفتمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان فارس به ریاست ظفر افشون « معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری فارس » در محل شرکت تولیدی لاستیک دنا برگزارشد.

این مراسم با حضور حمید رضا ایزدی «رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس»، اعضاء کارگروه و نیز برخی مدیران و نمایندگان دستگاه های اجرایی استان و فعالان صنعتی استان برگزار و مشکلات شرکت لاستیک سازی دنا بررسی وتصمیمات عملیاتی و اجرایی اتخاذ شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس گفت: همه ما وظیفه داریم با تمام توان، تلاش و کوشش شبانه روزی و با تعامل و هم افزایی با تشکل های بخش خصوصی زمینه تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در زمینه رونق تولید را فراهم کنیم.

حمید رضا ایزدی در ادامه با اشاره به اهمیت برگزاری جلسات کارگروه تسهیل ورفع موانع تولید، افزود: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در دو سطح ملی و استانی فعالیت می‌کند و مشکلات تولیدکنندگان در سراسر کشور از طریق ستاد‌های استانی به کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کشور گزارش می‌شود.

وی در ادامه اضافه کرد: این مشکلات در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کشور با حضور معاونان و نمایندگان وزارتخانه‌های مختلف، سازمان برنامه و بودجه و اتاق بازرگانی مورد بررسی قرار می گیرند تا پس از طبقه بندی و درجه اهمیت، پیگیری و حل و فصل شوند که در این زمینه پیشنهادات موثر صنعتگران نیز در ستاد ملی تسهیل و رفع موانع تولید مطرح تا چنانچه نیاز به اخذ مجوز یا مصوبه قانونی باشد اقدام شود.

همچنین معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری فارس و اعضای کارگروه رفع موانع تولید از واحد تولیدی لاستیک دنا بازدید و ضمن بررسی توانمندی های این واحد درگفتگو با مدیر واحد صنعتی به بررسی مشکلات پرداختند.

افشون با اشاره به آشنایی شرکت ها با مفاهیم بهره‌وری و راهکارهای افزایش آن و تاکید بررعایت اصول و اتخاذ تدابیر و مدیریت صحیح گفت: درجه توسعه یافتگی صنایع به میزان قابل توجهی به مدیریت خوب، بهره گیری مطلوب و بهینه از منابع و امکانات تولید بستگی دارد، از این رو بهره‌وری و افزایش مستمر آن در شرکتها از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

وی افزود: توجه به تولید و بهره ور بودن آن می‌تواند ضمن سرعت بخشیدن به رشد و توسعه صنعتی آن را در مسیری صحیح و اصولی هدایت کند که مدیریت لاستیک دنا با شناخت بازار مصرف فرآیند مدیریتی در امر تولید و حضور در بازار را به خوبی انجام داده است که این مهم در ثبات اشتغال پرسنل این واحد تولیدی اثر گذار است.

شرکت تولیدی لاستیک دنا در راستای تولید انواع تایر سبک، سنگین و فوق سنگین، انواع تیوب، نوار، تسمه نقاله های صنعتی و قطعات لاستیکی فعالیت می نماید.

عناوین برگزیده