تاریخ: ۱۵ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۴:۵۰
بازدید: ۱۶۸
کد خبر: ۷۸۵۱۸
سرویس خبر : آهن و فولاد
مدیرعامل فولاد هرمزگان:

افزایش سرمایه برای توسعه فولاد هرمزگان ادامه دارد

می متالز - مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان با بیان اینکه ۵۳ درصد تولید این شرکت صادراتی و ۴۷ درصد در بازار داخل عرضه می‌شود، گفت: تا پایان سال از مرز ۵ هزارو ۲۰۰میلیارد تومان درآمد عبور می‌کنیم.
افزایش سرمایه برای توسعه فولاد هرمزگان ادامه دارد

به گزارش می متالز، فرزاد ارزانی در نشست خبری با اصحاب رسانه اعلام کرد: برنامه برای افزایش سرمایه را از بدو راه اندازی شرکت داشتیم و با هماهنگی فولاد مبارکه اتفاق افتاده است. قصد داریم سود را در شرکت نگه داریم‌ و در بحث بهبود کیفیت و سرمایه گذاری برای فولاد هرمزگان صرف کرده و آن را به نقطه بهتری برسانیم.

مدیرعامل فولاد هرمزگان ضمن تاکید بر اهمیت بومی سازی، گفت: باید به گونه‌ای اقدام کرد که از صنعت به سمت دانش فنی حرکت کرده و تکرار صورت نگیرد.

ارزانی مطرح کرد: در سال جاری با وجود مشکلات موجود در صادرات، رشد ۱۹ درصدی در صادرات داشتیم. البته در صنایع داخلی نیز کمبودی متوجه بازار نشده است.

وی افزود:‌ افزایش سرمایه با هدف تامین مالی پروژه‌های تعریف شده در سطح شرکت شامل ۱.۵ میلیون تن به ۲ میلیون تن صورت خواهد گرفت.

مدیرعامل فولاد هرمزگان تصریح کرد: با سهمیه بندی دولت تامین در حال انجام است؛ اما شرایط تامین سخت است. دولت با ورود به موضوع مواد اولیه تا حدودی به این موضوع سامان داد و به شرکت های بزرگ تولیدی کمک کرد.

ارزانی با بیان اینکه سهمیه بندی در کل زنجیره باید به لحاظ قیمت و تناژ مدیریت شود، ‌گفت: قیمت ها باید تابع قیمت های جهانی باشد و با افزایش بهای جهانی صادرات توسعه یافته و صنایع ناامیدها چالش مواجه خواهند شد.

عناوین برگزیده
کاش نمی‌دیدمت!
یادداشت علیرضا مخبر دزفولی قائم‌مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسوولیت‌های اجتماعی شرکت فولاد خوزستان

کاش نمی‌دیدمت!