به گزارش می متالز، جواد نور محمدی، ارشد مکانیک واحد 2 تولیدات کک و مواد شیمیایی با اعلام این خبر، گفت: این تعمیرات که باید در سال 97 انجام می گرفت، به دلیل عدم وجود پلت فرم تعمیراتی مناسب جهت اجرای این کار، به تعویق افتاد. لذا قبل از اجرای تعمیرات، مسیر درب بازکن که شامل 3 خط ریلی می باشد از سمت غرب به طول 30متر افزایش یافت که نصب 70 تن تجهیزات اسکلت فلزی و 300 متر مکعب بتن ریزی را در بر داشت.
وی با بیان این که اجرای این پروژه که مقدمه تعمیرات اساسی بود، فرآیند طراحی، ساخت و نصب آن در محل شرکت به مدت 18 ماه به طول انجامید، افزود: در این تعمیرات تجهیزات اسکلت فلزی دوراسیون که قسمت اصلی ماشین است مورد بازسازی قرار گرفت و تجهیزات هیدورلیکی، برقی و اتوماسیونی نیز تعویض شد.
نور محمدی، تاکید کرد: با اجرای این تعمیرات کاهش توقفات، افزایش راندمان تولید و کاهش تعمیرات را شاهد خواهیم بود.