تاریخ: ۱۷ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۹:۱۸
بازدید: ۱۸۰
کد خبر: ۷۸۸۸۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

۱۵ معامله متفاوت امروز با دو بانک و پتروشیمی، دو سرمایه گذاری و ۱۲ فرابورسی

می متالز - فهرست ۱۵ معامله متفاوت امروز بازار سهام با حضور بانک فرابورسی، یک پتروشیمی، دو شرکت سرمایه گذاری و افزایش تعداد شرکت های فرابورسی به ۱۲ نماد همراه شد.
۱۵ معامله متفاوت امروز با دو بانک و پتروشیمی، دو سرمایه گذاری و ۱۲ فرابورسی

به گزارش می متالز، در جریان معاملات امروز بازار سهام که شاخص بورس با افت 6972 واحدی به کانال 358 هزار تایی عقب نشینی کرد، ارزش معاملات 6.3 میلیارد سهم شرکت های بورسی به بیش از 2.7 هزار میلیارد تومان رسید و در فرابورس نیز 1.29 هزار میلیارد تومان جابجا شد.

در این میان که سه شرکت بانک ملت، سیمان فارس و خوزستان و ذوب آهن با داد و ستد بیش از 60.8، 55.1 و 46.6 میلیارد تومان، بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند، اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد 15 شرکت با داد و ستد 17 تا 4 برابری نسبت به میانگین یک ماهه، مشمول معاملات مشکوک و متفاوت شدند.

این گروه شامل شرکت های فولاد کاویان، آینده سازان بهشت پارس، فارسیت درود، تولی پرس، آبگینه، سرمایه گذاری مسکن الوند، نورد و لوله اهواز، صنعتی پیام، بانک‌ شهر، سیمان بهبهان، سرمایه گذاری بهمن، پتروشیمی آبادان، آرین توسکا و کف هستند.

از جمله نکات فهرست 15 شرکت فوق، حضور بانک شهر، پتروشیمی آبادان، دو شرکت سرمایه گذاری و افزایش تعداد شرکت های فرابورسی با 12 نماد است .

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.com مراجعه کرد.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده