تاریخ: ۱۸ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۵:۳۰
بازدید: ۱۶۶
کد خبر: ۷۹۰۷۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
بانک مرکزی:

مرکز تماس «کاشف» راه‌اندازی شد

می متالز - بانک مرکزی اعلام کرد: هموطنان گرامی در صورت وجود هر گونه سوال یا ابهام در خصوص فعال‌سازی یا استفاده از رمزهای پویای کارت‌های بانکی با شماره تلفن‌های مرکز ارتباط‌ با مشتریان بانک خود تماس حاصل فرمایید.
مرکز تماس «کاشف» راه‌اندازی شد

به گزارش می متالز، در همین زمینه مرکز تماس کاشف با شماره ٩١٠٠٩٩۶٠ به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت پیشنهادات و یا انتقادات هم‌میهنان در خصوص نحوه خدمت‌رسانی بانک‌ها و موسسات اعتباری می‌باشد.

شایان ذکر است تماس با مرکز فوق در تمامی استان‌های کشور به جز ایلام و کهکیلویه و بویراحمد بدون نیاز به پیش‌شماره امکان‌پذیر بوده و هموطنان محترم ساکن در استان‌های مذکور برای تماس با این مرکز باید ٠٢١٩١٠٠٩٩۶٠ را شماره‌گیری کنند.

لازم به ذکر است امکان دریافت رمز دوم پویا از طریق پیامک از ۱۷ دی‌ماه شروع شده و تمامی بانک‌ها و موسسات اعتباری به تدریج تا پایان دی‌ماه این خدمت را ارائه می‌دهند.

هموطنان گرامی لازم است برای ارائه تاییدیه شماره تلفن همراه از طریق ارتباط با مرکز تماس بانک خود یا شعبه‌ و یا وب‌سایت بانک خود اقدام نمایند.

عناوین برگزیده
دستاورد‌های فولاد مبارکه با در نظر گرفتن محدودیت‌ها خیلی بهتر مشخص می‌شود/ تولید ۵ محصول جدید در فولاد مبارکه تا پایان امسال/ حل بحران آب صنایع استان اصفهان تا ۲ ماه آینده/ افزایش ۱۴.۷ درصدی سود فولاد مبارکه نسبت به مدت مشابه در ۶ ماه نخست امسال/ ما تا پایان سال آینده محدودیت انرژی برق را نخواهیم داشت
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه:

دستاورد‌های فولاد مبارکه با در نظر گرفتن محدودیت‌ها خیلی بهتر مشخص می‌شود/ تولید ۵ محصول جدید در فولاد مبارکه تا پایان امسال/ حل بحران آب صنایع استان اصفهان تا ۲ ماه آینده/ افزایش ۱۴.۷ درصدی سود فولاد مبارکه نسبت به مدت مشابه در ۶ ماه نخست امسال/ ما تا پایان سال آینده محدودیت انرژی برق را نخواهیم داشت