تاریخ: ۱۸ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۹:۳۸
بازدید: ۲۴۳
کد خبر: ۷۹۱۱۲
سرویس خبر : انرژی
رئیس مرکز ساخت داخل، ماشین‌سازی و تجهیزات وزارت صمت؛

خدمات سامانه توانیران فعال شده است/ کاهش ارزبری 32 میلیون یورویی دومین میز ساخت داخل صنعت پتروشیمی

می متالز - رئیس مرکز ساخت داخل، ماشین‌سازی و تجهیزات وزارت صنعت، معدن و تجارت در مراسم دومین میز تعمیق ساخت داخل تجهیزات صنعت پتروشیمی در راستای نهضت ساخت داخل گفت: هیات نظارت بر قانون "استفاده حداکثری از توان تولیدی و خدماتی کشور"، عملیاتی شده است و جلسات خوبی داشته و همچنین عملکرد دستگاه های اجرایی در این حوزه را پیگیری می کنیم.
خدمات سامانه توانیران فعال شده است/ کاهش ارزبری 32 میلیون یورویی دومین میز ساخت داخل صنعت پتروشیمی

به گزارش می متالز، هادوی افزود: سامانه توانیران با تکیه بر استقلال و خوداتکایی و نوآوری، در حال اجرا است، نیازمندیها و توانمندیها در این سامانه جمع شده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه تاکنون در ۵ استان نمایشگاه توانمندیهای ساخت داخل برگزار شده است.

هادوی اضافه کرد: قرارداد واگذاری تجهیزات ثابت متانول پروژه سیراف انرژی به شرکت ماشین سازی اراک در چارچوب دومین میز ساخت داخل در تجهیزات پتروشیمی امروز امضا می شود.

وی اعلام کرد: کاهش ارزبری قرارداد دومین میز تخصصی تعمیق ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، حدود ۳۲ میلیون یورو است و زمان تحویل آن ۱۵ تا ۲۱ ماه است.

رئیس مرکز ساخت داخل، ماشین‌سازی و تجهیزات وزارت صمت تصریح کرد: استفاده حداکثری از توان کشور، توسعه پایدار، استفاده هدفمند از ظرفیتهای کشور و مدیریت هوشمند منابع (نرم افزاری، سخت افزاری، نهاد افزاری و فناوری) را در حوزه ساخت داخل دنبال می کنیم.

هادوی خاطر نشان کرد: اجرای دقیق و کامل قانون "استفاده حداکثری از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی" و کمک به برندسازی در کشور را در چارچوب نهضت ساخت داخل در برنامه کاری داریم.

وی اعلام کرد: آیین نامه رتبه بندی با همکاری بخش خصوصی آماده شده است و به زودی اجرایی می شود.

هادوی اضافه کرد: آیین نامه اجرایی روش احراز عمق ساخت داخل نهایی شده است.

عناوین برگزیده