تاریخ: ۱۸ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۳:۱۱
بازدید: ۲۴۳
کد خبر: ۷۹۱۷۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

احداث سی و پنجمین مدرسه بانک اقتصاد نوین

می متالز - کلنگ احداث سی‌ و پنجمین مدرسه «بانک اقتصاد نوین» در روستای خورآباد شهر کهک واقع در استان قم به زمین زده شد.
احداث سی و پنجمین مدرسه بانک اقتصاد نوین

به گزارش می متالز، آیین کلنگ‌‌زنی این مدرسه با حضور علیرضا بلگوری، مدیرعامل این بانک و جمعی از مقامات و مسوولان کشوری و استانی، معلمان و دانش‌‌آموزان مدرسه و اهالی روستای خورآباد برگزار شد.

در این مراسم بلگوری با اشاره به خدمات بانک اقتصادنوین در حوزه ایفای مسوولیت‌های اجتماعی گفت: بانک اقتصادنوین به‌عنوان یک بنگاه اقتصادی در کنار فعالیت‌های حرفه‌ای و اقتصادی خود در ارائه خدمات بانکی و کمک به رونق تولید و اشتغال در کشور، ایفای مسوولیت‌های اجتماعی را نیز وظیفه خود می‌داند و در همین راستا تاکنون در احداث ۳۵ مدرسه در مناطق کمتر برخوردار کشور مشارکت داشته است. او در ادامه سخنانش توسعه اقتصادی کشور را در گرو پرورش نیروی انسانی توانمند دانست و افزود: یقینا مدیران و نقش‌آفرینان آینده کشور در بطن همین مدارس تربیت خواهند شد. در ادامه این مراسم مهجور، رئیس آموزش و پرورش بخش کهک قم ضمن تشکر از اقدام انسان‌دوستانه بانک اقتصادنوین ابراز امیدواری کرد با احداث این مدرسه دانش‌آموزانی که به دلیل کمبود امکانات و بعد مسافت مجبور به ترک تحصیل می‌شدند بتوانند در شرایط مطلوب‌تری تحصیلات خود را ادامه دهند.

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد