تاریخ: ۱۱ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۳۳
بازدید: ۱۴۲
کد خبر: ۷۹۲۴۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

محدودیتی برای برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی در زنجان وجود ندارد

می متالز - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: انواع نمایشگاه‌هایی که در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان برگزار می‌شود شامل تخصصی و عرضه مستقیم کالا است که محدودیتی در شمار نمایشگاه‌های تخصصی وجود ندارد و با تصویب در کارگروه توسعه صادرات استان برگزار می‌شود.
محدودیتی برای برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی در زنجان وجود ندارد

به گزارش می متالز، ناصر فغفوری روز چهارشنبه افزود: حساسیت‌ها بیشتر برای برگزاری نمایشگاه عرضه کالا است.

وی اظهار داشت: برای برگزاری نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا علاوه بر تصویب در کارگروه توسعه صادرات، موافقت ضمنی کارگروه تنظیم بازار استان نیز گرفته می‌شود.

فغفوری با بیان اینکه ۲ نکته در برگزاری نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا مورد توجه است، خاطرنشان کرد: بر اساس دستورالعمل ستاد تنظیم بازار کشور، متولی برگزاری نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا باید با اتاق اصناف باشد تا رضایت کسبه نیز جلب شود.

وی ادامه داد: نکته دوم اینکه برگزاری این نمایشگاه‌ها بر اساس سیاست‌های کشور بوده و ممکن است برخی مواقع نیاز به برگزاری نمایشگاه نباشد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: سه سال است که برگزاری نمایشگاه‌هایی مانند مبلمان که حساسیت بیشتری وجود دارد را به ۲ مورد کاهش داده‌ایم که یکی در نیمه اول و دیگری در نیمه دوم سال برگزار می‌شود تا نارضایتی صنفی ایجاد نشود.

وی افزود: در برخی مواقع نیز همزمان با نمایشگاه جهیزیه یا لوازم خانگی به صورت مشترک برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین در فضایی به مساحت ۱۷ هزار مترمربع در شمال شهر زنجان قرار دارد.

عناوین برگزیده