به گزارش می متالز، وی در نشست تحول دیجیتال با کارشناسان بخش های مختلف این بانک ضمن بیان مطلب فوق افزود: هم اکنون حرکت به سمت بانکداری دیجیتال در تمام مؤسسات مالی و غیرمالی کشور آغاز شده و بانک صنعت و معدن به عنوان یک بانک توسعه ای برای بهبود تعامل با مشتریان و فراهم آوردن ابزارهای مناسب به منظور ارزیابی حرفه ای مشتریان و تسهیل فرآیندهای کاری نیازمند ایجاد تحول دیجیتال است.
یوسفی نیا عنوان داشت: در این بانک ما به دنبال ایجاد یک دگردیسی در نوع رابطه مشتری با بانک هستیم زیرا فرآیندهای کاری در یک بانک توسعه ای با بانک های تجاری متفاوت است و با ایجاد ابزارهای فناورانه و دینامیک کردن فرآیندها توسط یک تیم کارشناسی متخصص که به فرآیندهای بانک اشراف دارند، این فرآیندها برای مشتریان شخصی سازی می شود.
احمد آهی مدیر امور فناوری اطلاعات و ارتباطات این بانک نیز اظهار داشت: در بانکداری دیجیتال در نهایت به دنبال ایجاد سیستم (PAAS) Process As a Service هستیم که خوشبختانه در بانک پروسه های کاری آن مشخص شده و بانک اکنون در آستانه مهندسی مکانیزه کردن فرآیندها قرار دارد و می توانیم اولین بانکی باشیم که پایلوت بانکداری دیجیتال در کشور است.
وی خاطر نشان کرد: در این بانک یک سیستم یکپارچه ایجاد شد و طراحی فرآیندها بر مبنای آموزه های دیجیتالی را در دست انجام داریم که همزمان لازم است مدل کسب و کار بانک نیز در عرصه این اکوسیستم جدید بانکداری متحول شود.