تاریخ: ۱۷ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۱:۵۳
بازدید: ۱۹۲
کد خبر: ۷۹۴۱۶
سرویس خبر : آهن و فولاد
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در آیین توزیع تجهیزات در مدارس شهرستان کارون:

مشارکت خیرین بستری برای رفع کمبودها در آموزش و پرورش/ توزیع یک میلیارد ریال تجهیزات توسط شرکت فولاد اکسین در مدارس کارون

می متالز - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: لازمه حل مشکلات آموزش و پرورش و توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی نیازمند کمک خیرین و مشارکت های مردمی است. شرکت فولاد اکسین یک میلیارد ریال تجهیزات آموزشی و رفاهی در مدارس شهرستان کارون توزیع کرد.
مشارکت خیرین بستری برای رفع کمبودها در آموزش و پرورش/ توزیع یک میلیارد ریال تجهیزات توسط شرکت فولاد اکسین در مدارس کارون

به گزارش می متالز، کورش مودت روز سه شنبه 17 دی ماه 98 در آیین توزیع تجهیزات و اقلام رفاهی و آموزشی توسط شرکت فولاد اکسین در مدارس شهرستان کارون با تسلیت شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی گفت: ابعاد مردمی شخصیت سردار سلیمانی، دلاوری های ایشان در میدان مبارزه با داعش و دفاع از اقتدار و امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سبب شد در آیین تشییع پیکر پاک این سردار شهید حماسه ای دیگر رقم بخورد.

وی گفت: شخصیت سردار سلیمانی در جهان نظیر ندارد و عده ای زیادی از اندیشمندان و صاحب نظران نیز بر این موضوع اتفاق نظر دارند که امریکا و استکبار جهانی در به شهادت رساندن ایشان مرتکب یک خطای استراتژیک شده است.

مودت با بیان اینکه آموزش و پرورش خوزستان دارای ظرفیت های بالایی است، اظهار کرد: آموزش و پرورش استان خوزستان با 65 هزار پرسنل، یک میلیون و 200 هزار دانش آموز، 5 هزار و 800 فضای آموزشی، 11 هزار و 540 واحد آموزشی مجموعه ای وسیع محسوب می شود که نمی توان این مجموعه را با اعتبارات دولتی اداره کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان خاطرنشان کرد: در کشورهای توسعه یافته دنیا نیز آموزش و پرورش به تنهایی با اعتبارات دولتی اداره نمی شود و لازمه حل مشکلات آموزش و پرورش و توسعه فضاهای آموزشی نیازمند کمک خیرین و مشارکت های مردمی است.

مودت گفت: در سال جاری یک هزار کلاس درس افتتاح شد اما قدمت فضاهای آموزشی در آموزش و پرورش خوزستان بالاست و حدود 30 درصد از مدارس ما که بالغ بر 10 هزار کلاس درس است، تخریبی می باشد.

وی با اشاره به اینکه برای حل مشکلات در آموزش و پرورش نیازمند کمک خیرین هستیم، بیان کرد: استان خوزستان رتبه اول را در جذب مشارکت خیرین مدرسه ساز به خود اختصاص داده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان همچنین گفت: بنیاد برکت ساخت 237 مدرسه در استان خوزستان را متعهد شده است که از این تعداد تا کنون 197 مدرسه افتتاح شده است. همچنین توسط موسسه راه ایمان که زیر نظر دفتر مرجع عالی قدر آیت الله سیستانی فعالیت می کند نیز 45 مدرسه در این استان ساخته شده است.

وی گفت: ارتقای شاخص نیروی انسانی، فضای آموزشی و عدالت آموزشی نیز با تدوین یک سند در دستور کار آموزش و پرورش استان خوزستان قرار دارد.

مودت همچنین یادآور شد: امروز توسط شرکت فولاد اکسین یک میلیارد ریال تجهیزات آموزشی و رفاهی شامل میز و نیمکت، وسایل سرمایشی و آبسردکن در مدارس و روستاهای کم برخوردار شهرستان کارون توزیع شد.

عناوین برگزیده