تاریخ: ۲۲ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۰۸:۰۹
بازدید: ۲۳۷
کد خبر: ۷۹۷۲۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

راهکارهای بانک‌پاسارگاد جهت رفع مشکل دسترسی به سامانه همراه بانک در نسخه IOS

می متالز - بانک‌ پاسارگاد ضمن پوزش از مشتریان به دلیل اختلال پیش آمده در دسترسی به همراه بانک پاسارگاد، تا رفع مشکل دو راهکار برای استفاده از این سامانه ارائه داد.
راهکارهای بانک‌پاسارگاد جهت رفع مشکل دسترسی به سامانه همراه بانک در نسخه IOS

به گزارش می متالز،  به‌دلیل محدودیت های اعمال شده، امکان بارگذاری اپلیکیشن‌های مالی در اپ‌استور وجود ندارد. از این‌رو بانک‌پاسارگاد به‌ منظور استمرار دسترسی مشتریان به سامانه همراه بانک از طریق تلفن‌همراه اپل، چند راهکار ارائه کرد.

بر اساس این خبر، مشتریانی که از گوشی‌های تلفن‌همراه اپل استفاده می‌کنند، می‌توانند خدمات همراه‌ بانک پاسارگاد را از طریق نسخه جدید بانکداری‌ مجازی دریافت کنند. به این ترتیب که با بازکردن یک مرورگر در گوشی خود و وارد کردن آدرس بانکداری‌مجازی بانک‌پاسارگاد، گزینه "می‌خواهم با کاربری همراه بانک وارد شوم" را انتخاب و با همان نام کاربری و رمز عبور همراه بانک خود می‌توانند وارد این سامانه شوند و همانند گذشته از خدمات استفاده کنند.

همچنین کاربران گوشی‌های تلفن‌همراه اپل، از طریق فروشگاه‌های نرم‌افزاری اپ‌استور ایرانی قادر به نصب آخرین نسخه نرم‌افزار همراه‌ بانک پاسارگاد و بهره‌مندی از خدمات این سامانه هستند.

گفتنی است این بانک درحال پیگیری جهت فراهم کردن امکان نصب مستقیم اپلیکیشن همراه بانک برای نسخه IOS است که پس از حصول نتیجه، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی بانک‌پاسارگاد به شماره 82890 آماده‌ی پاسخگویی به سؤالات و ابهامات مشتریان است.

عناوین برگزیده