تاریخ: ۲۲ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۱:۲۵
بازدید: ۳۲۵
کد خبر: ۷۹۸۵۶
سرویس خبر : انرژی
خالدی در تذکر شفاهی؛

روند اجرای پروژه های آبرسانی چهارمحال و بختیاری تسریع شود

می متالز - نماینده مردم لردگان در مجلس از وزارت نیرو و دستگاه قضایی خواست تا روند اجرای پروژه های آبرسانی استان کهکیلویه و بویراحمد را تسریع بخشند.
روند اجرای پروژه های آبرسانی چهارمحال و بختیاری تسریع شود

به گزارش می متالز، محمد خالدی سردشتی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 22 دی ماه) مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت به مناسبت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، گفت: توضیحاتی که سردار سلامی در جلسه غیرعلنی پیرامون حوادث اخیر ارائه دادند بسیار مفید وکارآمد بود که جای دارد از آن قدردانی کنیم ضمن اینکه اگر در جلسه علنی مطرح می شد و مردم می شنیدند بهتر بود.

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی در ادامه به خانواده های داغدار جانباختگان سانحه سقوط هواپیمایی بوئینگ 737 تسلیت گفت.

وی در تذکر به وزارت نیرو و دستگاه قضایی تصریح کرد: مسائل مرتبط با آب در استان چهارمحال و بختیاری باید به طور جدی پیگیری شده و در دستورکار وزارت نیرو و دستگاه قضایی قرار گیرد تا باعث اختلاف بین دو استان همسایه نشود.

خالدی یادآور شد: اجرای پروژه های مهم آبرسانی، آب شرب و کشاورزی که در دست اقدام بوده فرآیند کندی را طی می کند که می طلبد وزارت نیرو به صورت جدی و موثر تسریع آن را در دستورکار قرار دهد. همچنین از وزیر نیرو انتظار می رود در پی سفری که به لردگان داشته است در این خصوص به مدیران استانی تاکید جدی داشته باشد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس در پایان تاکید کرد: از سرپرست وزارت جهاد کشاورزی انتظار داریم اجرای پروژه مهم آبرسانی را در اولویت برنامه های این وزارتخانه قرار داده و عملکرد مدیریت ضعیف استانی در این حوزه را متذکر شود.

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد