تاریخ: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۰:۰۳
بازدید: ۵۵۸
کد خبر: ۸۰۱۲
سرویس خبر : آهن و فولاد
با دریافت گواهینامه بین المللی کیفیت؛

صادرات فولاد اصفهان به انگلیس

می متالز - با اعطای گواهینامه بین المللی کیفیت تولید میلگرد و شمش به شرکت ذوب آهن امکان صادرات به کشور‌های بریتانیا و حوزه خلیج فارس فراهم شد.
صادرات فولاد اصفهان به انگلیس

به گزارش می متالز، معاون بازاریابی و فروش ذوب آهن اصفهان گفت: این شرکت به عنوان نخستین فولادساز ایرانی و یکی از معدود فولادسازان منطقه موفق به دریافت گواهینامه شرکت انگلیسی معتبر UK CARES برای مطابقت محصول میلگردهایBS 4449:2005 Grade B500 Bو نیز گواهی سیستم های مدیریت کیفیت ایزو 9001 ورژن 2008 در حوزه تولید شمش و میلگرد شد.
احسان دشتیانه، این گواهینامه را نشان دهنده بالاترین سطح کیفیت و استاندارد در تولید میلگرد و شمش دانست و افزود: دریافت گواهینامه UK CARES امکان صادرات میلگرد ذوب آهن به انگلستان و سایر کشورهای بریتانیا را فراهم می کند.
به گفته وی صادرات محصولات فولادی به بسیاری کشورهای حوزه خلیج فارس نیز مستلزم داشتن این گواهینامه معتبر است.
معاون بازاریابی و فروش ذوب آهن اصفهان گفت: برای دریافت گواهینامه UK CARES بیش از یک سال با این شرکت مذاکره و در این فرایند ،‌محصولات ذوب آهن در آزمایشگاه های معتبر و مدرن خارج از کشور آزمایش شد.
معاون بازاریابی و فروش ذوب آهن افزود: هم اکنون محصولات این شرکت به 15کشور در چهار قاره صادر می شود و هدف این شرکت گذر از یک میلیون تن صادرات است.

عناوین برگزیده