تاریخ: ۱۴ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۲:۲۰
بازدید: ۲۵۱
کد خبر: ۸۱۵۲۴
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

پروانه بهره برداری صنعت مس و چاقوسازی، راهی برای رونق و توسعه تولیدات استان زنجان

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان، برداشت‌های سلیقه ای را در حوزه تامین و عرضه صنایع دستی صنعت مس و چاقو مهم ارزیابی کرد و گفت: پروانه بهره برداری صنعتی در این زمینه می‌تواند در رونق و توسعه تولید موثر باشد.
پروانه بهره برداری صنعت مس و چاقوسازی، راهی برای رونق و توسعه تولیدات استان زنجان

به گزارش می متالز، ناصر فغفوری با اشاره به اهمیت تامین مواد اولیه واحدهای صنعت چاقوسازی و مس در استان زنجان، اظهار داشت: نیاز استان بر اساس پروانه‌ها و مجوزهای صادره شده تامین خواهد شد.

فغفوری، با بیان اهمیت ایجاد و تاسیس شرکت تعاونی در حوزه صنایع دستی استان زنجان به ویژه در راستای تامین مواد اولیه، تولید و عرضه این محصولات با برند استان زنجان، ادامه داد: تاسیس شرکت تعاونی در این حوزه  توسط صنعت کاران این مجموعه می‌تواند در تامین مواد اولیه این محصولات برای رونق تولید و توسعه حائز اهمیت باشد.

رئیس‌سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، برداشت‌های سلیقه‌ای را در این حوزه مهم ارزیابی کرد و گفت: پروانه بهره‌برداری صنعتی دراین زمینه می تواند در رونق تولید موثر باشد.

وی، با اشاره به برگزاری نمایشگاه‌های وروی شهر در ایام تعطیلات و در زمینه گردشگری مسافران جذب آنها برای عرضه صنایع دستی و محصولات تولیدی از جمله محصولات مس و چاقو، تصریح کرد: عرضه محصولات بدون واسطه در این خصوص مهم و اساسی است.

عناوین برگزیده