تاریخ: ۱۸ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۱:۱۰
بازدید: ۱۳۱
کد خبر: ۸۱۸۸۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس صمت اردبیل:

افزایش محسوس قیمت کالاهای اساسی در اردبیل گزارش نشده است

می متالز - رئیس صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: طبق آخرین پایش‌های انجام یافته تاکنون افزایش محسوس قیمت اقلام اساسی در استان اردبیل رؤیت یا گزارش نشده است.
افزایش محسوس قیمت کالاهای اساسی در اردبیل گزارش نشده است

به گزارش می متالز، رامین صادقی عصر چهارشنبه در جلسه تنظیم بازار استان اردبیل که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، عنوان کرد: با بررسی و پایش بازار تا کنون افزایش محسوسی در قیمت اقلام در بازار استان اردبیل مشاهده یا گزارش نشده است.

به گفته وی نظارت مناسبی بر بازار استان وجود داشته و در صورت مشاهده هر گونه افزایش قیمت کالا برخورد قانونی گشت‌های تلفیقی و کنترلی انجام خواهد شد.

رئیس صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل یادآور شد: با توجه به شرایط بازار و نحوه عرضه محصولات نشست‌های مستمری با حضور اعضای ستاد تنظیم بازار به منظور مدیریت و کنترل قیمت‌ها برگزار می‌شود تا از هر گونه افزایش خودسرانه قیمت کالاها یا خدمات ارائه شده جلوگیری به عمل آورد.

صادقی ادامه داد: با توجه به رسالت سازمان صنعت، معدن و تجارت با هر گونه احتکار، گران فروشی و یا اخلال در روند بازار با نهایت جدیت برخورد شده و این روند به صورت مستمر در تمام فصول سال ادامه خواهد یافت.

وی تأکید کرد: آحاد مردم می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه گران فروشی یا افزایش خودسرانه قیمت خدمات ارائه شده موارد را از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ اطلاع دهند تا در سریع‌ترین بازه زمانی رسیدگی به گزارش ارائه شده انجام پذیرد.

عناوین برگزیده