تاریخ: ۲۳ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۶:۰۸
بازدید: ۲۰۵
کد خبر: ۸۲۷۴۶
سرویس خبر : آهن و فولاد
عضو هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران:

صندوق پژوهش و نوآورى فولاد در حال پذیره‌نویسی است

می متالز - عضو هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران گفت: سامانه جامع بومى‌سازى حدود ٣ ماه پیش توسط ایمیدرو رونمایی و در دسترس صنعت، دانشگاه و شرکت هاى فنى و مهندسى قرار گرفت. صندوق پژوهش و نوآورى فولاد نیز در حال پذیره نویسى است.
صندوق پژوهش و نوآورى فولاد در حال پذیره‌نویسی است

به گزارش می متالز، فرشاد، عضو هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران در دومین جشنواره و‌ نمایشگاه ملی فولاد ایران گفت: ما گنجینه بزرگی از کارشناسان در زنجیره ارزش داریم، انتظار پاسخگویی نیازمندی‌های این زنجیره وجود دارد.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه دو‌ وجه دارد؛ نخست به لحاظ معرفی خدمات و ثمرات مدیران به عنوان الگویی واقعی، دوم معرفی پتانسیل‌ها در این حوزه، افزود: ایجاد صندوق پژوهش و ‌نوآوری فولاد که به کمک ایمیدرو در حال تاسیس و‌ پذیره نویسی است، از ثمره‌های این جشنواره است.

عضو هیات مدیره انجمن فولاد ایران افزود: نزدیک به ٥٠ سال از عمر صنایع فولادى کشور سپرى شده و داراى زنجیره ارزش در این بخش هستیم. انتظار می‌رود احداث واحدهای صنعتی پاسخگوى نیاز این زنجیره باشد.

فرشاد، معرفى و تقدیر از خدمات ماندگار مدیران صنعت فولاد و معرفى پتانسیل‌هاى ملى در قالب نمایشگاه از مهمترین اهداف این جشنواره فولاد نامبرد.

وی اظهار کرد: سامانه جامع بومى‌سازى حدود ٣ ماه پیش توسط ایمیدرو رونمایی و در دسترس صنعت، دانشگاه و شرکت هاى فنى و مهندسى قرار گرفت. صندوق پژوهش و نوآورى فولاد نیز در حال پذیره نویسى است.

عناوین برگزیده