تاریخ: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۲:۰۴
بازدید: ۱۷۱
کد خبر: ۸۳۲۸۳
سرویس خبر : انرژی
معاون اول رئیس‌جمهوری:

گازرسانی به روستاها در دولت تدبیر و امید بیش از تمام ادوار گذشته بوده است

می متالز - معاون اول رئیس‌جمهوری گفت: گازرسانی در مناطق روستایی در سال‌های فعالیت دولت تدبیر و امید بیش از میزان گازرسانی در تمام ادوار گذشته بوده است.
گازرسانی به روستاها در دولت تدبیر و امید بیش از تمام ادوار گذشته بوده است

به گزارش می متالز، اسحاق جهانگیری، عصر دیروز (شنبه، ۱۲ بهمن‌ماه) در نشست شورای عالی اداری گفت: جامعه عشایری جامعه‌ای بسیار پرتلاش و زحمتکش است که نقش موثری در امنیت غذایی و بی‌نیازی کشور به برخی محصولات کشاورزی و دامپروری ایفا می‌کند.

وی افزود: نقش جامعه روستایی و عشایری کشور در بخش تولید و اقتصاد کشور بسیار مهم است و دستگاه‌های اجرایی باید تلاش‌های خود را برای خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به آنها افزایش دهند.

معاون اول رئیس‌جمهوری به اقدام‌های دولت در مناطق روستایی در سال‌های اخیر اشاره و تصریح کرد: گازرسانی در مناطق روستایی در سال‌های فعالیت دولت تدبیر و امید بیش از میزان گازرسانی در تمام ادوار گذشته بوده است، به نحوی که از ابتدای انقلاب اسلامی تا زمان این دولت به ۱۴ هزار روستا گازرسانی شده بود و از ابتدای دولت یازدهم تاکنون نیز به بیش از ۱۴ هزار روستا گازرسانی شده است.

جهانگیری عنوان کرد: دولت تدبیر و امید اقدام‌ها و کارهای بزرگی نیز در حوزه آب‌رسانی، احداث جاده‌ها و مقاوم‌سازی مسکن روستایی انجام داده و همه تلاش خود را برای رونق بخشیدن به مناطق روستایی و عشایری به کار بسته است.

عناوین برگزیده