تاریخ: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۲:۳۰
بازدید: ۳۳۳
کد خبر: ۸۳۳۰۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در صورت‌های مالی میان دوره‌ای ۹ ماهه مشاهده شد؛

زیان عملیاتی ۷۱۵ میلیون ریالی "فمراد"

می متالز - این شرکت، زیان عملیاتی دوره مورد گزارش را ۷۱۵ میلیون ریال، زیان خالص را ۴۱۴ میلیون ریال و زیان انباشته را ۲۲ میلیارد و ۶۸۴ میلیون ریال منتشر کرد.
زیان عملیاتی ۷۱۵ میلیون ریالی "فمراد"

به گزارش می متالز، شرکت آلومراد در صورت‌های مالی میان‌دوره‌ای ۹ ماهه، اعلام کرد به ازای هرسهم ۸ ریال زیان شناسایی کرده که نسبت به دوره مشابه سال مالی ۹۱ درصد افزایش یافته است.

همچنین این شرکت، زیان عملیاتی دوره مورد گزارش را ۷۱۵ میلیون ریال، زیان خالص را ۴۱۴ میلیون ریال و زیان انباشته را ۲۲ میلیارد و ۶۸۴ میلیون ریال منتشر کرد.

این شرکت اهداف و برنامه‌های راهبردی فراوانی را در خصوص تولید و فروش محصولات تعریف کرده است.

"فمراد" اعلام کرد که با در نظر گرفتن جمیع اطلاعات در دسترس با توجه به آنکه تقریباً ۹۵ درصد بهای فروش مواد اولیه مصرفی است، بدیهی است حجم ریالی فروش متناسب با بهای مواد اولیه است و پیش‌بینی می‌شود در ۳ ماهه آخر سال ۱۳۹۸ با افزایش تولید، میزان فروش نسبت به سال گذشته بیشتر شده و در پی آن درآمد عملیاتی نیز قدری بیشتر شود.

همچنین با توجه به شرایط اقتصادی بازار کسب و کار و درخواست مشتریان میزان سفارش‌ها و فروش نسبت به مدت مشابه، رشد خواهد داشت و در مجموع با توجه به مشتری‌مداری و روند مناسب تولید شرکت و اصلاح کمبود‌های موجود می‌توان انتظار تغییرات مثبت را در روند صعودی شرکت داشت و با به وجود آمدن تغییرات اساسی در زمان‌بندی ایفای تعهدات در جهت کسب رضایت حداکثری مشتری و حرکت در حاشیه سود مطمئنه انتظار حفظ روند فغلی دور از انتظار نخواهد بود.

این شرکت در دوره ۹ ماهه توانسته ۲ هزار و ۹۲۵ تن انواع محصولات خود را به مبلغ ۷۱۹ میلیارد و ۳۶۳ میلیون ریال به فروش برساند و از این محل ۱۶ میلیارد و ۴۴۶ میلیون ریال سود ناخالص شناسایی کند.

از سوی دیگر با توجه به پیش بینی که "فمراد" دارد، قصد فروش ۲ هزار و ۱۵۰ تن از محصولات خود به مبلغ ۴۵۰ میلیارد ریال را دارد.

عناوین برگزیده