تاریخ: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۲:۵۶
بازدید: ۳۱۳
کد خبر: ۸۳۳۲۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در دوره ۹ ماهه منتهی به آذرماه سال جاری؛

سود "فرآور" ۷ درصد افزایش یافت

می متالز - سود انباشته شرکت فرآوری مواد معدنی ایران در مقایسه با مدت مشابه سال مالی گذشته ۷درصد افزایش یافته است.
سود "فرآور" ۷ درصد افزایش یافت

به گزارش می متالز، شرکت فرآوری مواد معدنی ایران در گزارش ۹ ماهه منتهی به ۳۰ آذر سال جاری سود انباشته این دوره را ۷۴۴ میلیارد ریال اعلام کرد که در مقایسه با مدت مشابه سال مالی گذشته ۷ درصد افزایش یافته است.

همچنین سود عملیاتی نیز با کاهش ۵۳ درصدی به ۱۵۹ میلیارد و ۲۹۹ میلیون ریال و سود خالص با کاهش ۴۸ درصدی به ۱۶۸ میلیارد و ۸۹۶ میلیون ریال رسید.

این شرکت سود هرسهم طی دوره مورد گزارش را در حالی ۲۵۶ ریال اعلام کرده که نسبت به دوره مشابه سال مالی گذشته ۹۱ درصد کاهش یافته است. همچنین نسبت به دوره ۶ ماهه نیز از مبلغ یک هزار و ۷۵۴ ریالی به مبلغ ۲۵۶ ریال کاهش یافته است که دلیل آن افزایش سرمایه شرکت بوده است.

در اهداف و برنامه‌های اعلام شده "فرآور" در خصوص تولید و فروش محصولات اعلام شده که شرکت براساس برنامه اعلامی پیش بینی شده از ۸هزار تن شمش تولیدی حدود ۷۵۰۰ تن را به فروش می‌رساند. از سوی دیگر در ۳ماهه پایانی مقدار ۳۰۰۰ تن فروش صادارتی و ۲۱۸۸ تن فروش داخلی برآورد شده است؛ از فروش خارجی حواله مربوطه به شرکت حق العمل کار واگذار شده و شرکت برای فروش داخلی هم در حال رایزنی و توافقات نهایی است.

"فرآور" در تاریخ ۲۶ آذر ۱۳۹۸ با توجه به برگزاری مجمع عمومی فوق العاده، افزایش سرمایه ۴۵۰ درصدی را به تصویب رساند و در حال طی کردن مراحل ثبتی است.

عناوین برگزیده