تاریخ: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۶:۴۷
بازدید: ۶۸۴
کد خبر: ۸۳۳۸۰
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
در دومین روز از دهه فجر انجام گرفت؛

افتتاح کارخانه تولید شن وماسه با ظرفیت سالانه ۳۰۰هزارتن در دلیجان

می متالز - همزمان با دومین روز از دهه فجر، کارخانه تولید شن و ماسه با ظرفیت تولید سالانه ۳۰۰هزار تن در دلیجان توسط استاندار مرکزی بهره برداری شد.
افتتاح کارخانه تولید شن وماسه با ظرفیت سالانه ۳۰۰هزارتن در دلیجان

به گزارش می متالز، بعد از ظهر یکشنبه در ادامه بهره برداری از پروژه‌های دهه فجر در شهرستان دلیجان، استاندار مرکزی کارخانه تولید شن و ماسه در قطب صنعتی راونج دلیجان را به بهره برداری رساند.

براساس این گزارش محدوده معدنی این کارخانه ۵۰ هکتار و ۲۵ هزار متر مربع فضای کارخانه است. اعتبار ساخت این کارخانه ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از محل سرمایه گذاری بخش خصوصی است.

در این کارخانه شست و شوی ماسه و دانه بندی شن انجام می‌شود و از ظرفیت تولید ۳۰۰ هزار تن در سال برخوردار است. بهره برداری از این کارخانه اشتغال زایی ۱۰ نفر به طور مستقیم و ۷۰ نفر غیر مستقیم را به دنبال دارد.

همچنین پروژه پمپاژ آب شرب دودهک شهرستان دلیجان در دومین روز از دهه فجر، توسط استاندار مرکزی مورد بهره برداری قرار گرفت.

براساس این گزارش، ظرفیت این ایستگاه پمپاژ آب ۱۸۰ لیتر بر ثانیه است، هزینه اجرای آن ۳۰ میلیارد ریال و تأمین اعتبار آن از محل اعتبارات استانی - جاری بوده است.

گفتنی است، همزمان با چهل و یکمین سالگرد فجر انقلاب اسلامی ایران، یک هزار و ۱۹۶ پروژه مختلف در استان مرکزی افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود که بهره برداری از این طرح‌ها ایجاد ۱۰ هزار شغل را به همراه دارد.

عناوین برگزیده