تاریخ: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۲:۳۱
بازدید: ۲۰۲
کد خبر: ۸۳۴۶۹
سرویس خبر : مسکن و ساختمان
معاون وزیر راه:

۱۴۰ هزار متقاضی طرح ملی مسکن امروز پیامک تایید می گیرند/ مراحل بعدی

می متالز - معاون وزیر راه با اشاره ارسال پیامک تایید به حدود ۱۴۰ هزار نفر از متقاضیان طرح ملی مسکن از امروز، مراحل بعدی را اعلام کرد.
۱۴۰ هزار متقاضی طرح ملی مسکن امروز پیامک تایید می گیرند/ مراحل بعدی

به گزارش می متالز، محمود محمودزاده با اعلام اتمام پالایش ثبت‌نام کنندگان طرح ملی مسکن و حذف حدود 42 درصد متقاضیان به دلیل عدم احراز شرایط  گفت: از امروز برای حدود 140 هزارنفر معادل 58 درصد از ثبت نام کنندگان تایید شده پیامک ارسال می شود که باید با کد رهگیری وارد سامانه tem.mrud.ir  و اقدام به تکمیل مدارک کرده و سپس به ادارات راه و شهرسازی استان‌ها مراجعه کنند تا مدارک مربوط به سابقه سکونت و مستندات بارگذاری شده در سایت کنترل شود.

وی ادامه داد:‌ استان‌های اردبیل و خوزستان با 66 و 64 درصد، سیستان و بلوچستان و کرمانشاه با 62 درصد بیشترین درصد ثبت نام کنندگان واجد شرایط بودند و استان‌های سمنان، خراسان جنوبی و مرکزی با 35، 39، و 41درصد کمترین افراد واجد شرایط این طرح بودند. در استان تهران نیز 46.5درصد از ثبت نام کننده واجد شرایط بودند.

این مقام مسوول با اشاره به لزوم آورده 30 تا 40 میلیون تومانی متقاضیان و تخیص وام 100 میلیون تومانی افزود: در شهرهای جدید 10 تا 15 درصد قیمت زمین از متقاضیان دریافت می شود و گردش مالی طرح ملی مسکن 100 تا 120 هزار میلیارد تومان است.

محمودزاده درباره امکان ثبت اعتراض برای افردای که پیامک تایید دریافت نکرده اند توضیح داد:‌ این گروه از اول اسفند می‌توانند با مراجعه به سایت طرح ملی مسکن نسبت به ثبت اعتراض اقدام کنند.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده