تاریخ: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۲:۳۷
بازدید: ۳۲۸
کد خبر: ۸۳۸۸۴
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

عرضه دنا پلاس اتوماتیک در ۹۹

می متالز - مدیر عامل ایران‌خودرو گفت: خط تولید خودروی دناپلاس اتوماتیک ظرف چند روز آینده توسط وزیر صنایع رونمایی و از فروردین ماه سال آینده این خودرو به بازار عرضه می‌شود؛ همچنین محصولات دیگری نیز در آینده نزدیک توسط ایران‌خودرو رونمایی خواهد شد.
عرضه دنا پلاس اتوماتیک در ۹۹

به گزارش می متالز، فرشاد مقیمی بیان کرد: به همت قطعه‌سازان، شبکه تامین قطعات، میزان تولید خودرو به بیش از ۲ هزار دستگاه در روز رسیده است. وی به نشستی با قطعه‌سازان برای انعقاد تفاهم نامه‌ای در راستای رونق تولید اشاره کرد و افزود: در این نشست مقرر شد تا با یک توان مضاعف میزان تولید در فاز نخست تا ۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه و سپس تا ۳ هزار دستگاه افزایش یابد.

مقیمی به وضع تعهدات ایران‌خودرو در پی افزایش میزان تولید اشاره کرد و گفت: طی سه ماه گذشته افزون بر ۱۵۰ هزار دستگاه خودرو به متقاضیان تحویل داده شده و مابقی تعهدات نیز طی ماه‌های آینده طبق برنامه زمان‌بندی عملیاتی و حداکثر تا خرداد سال آینده کلیه تعهدات صفر خواهد شد. وی درباره مطالبات شرکت‌های قطعه‌ساز از خودروسازان نیز افزود: با مصوبه دولت تسهیلاتی برای پرداخت بدهی خودروسازان به قطعه‌سازها در نظر گرفته شده و تمام تلاش ما این است که در سریع‌ترین زمان ممکن تسهیلات دریافتی به شرکت‌های قطعه‌ساز تزریق شود. مدیر عامل ایران‌خودرو تصریح کرد: سیاست ایران‌خودرو بر این است که تمامی منابع حاصل از تسهیلات به مجموعه قطعه‌سازی خودرو کشور تزریق و حتی یک ریال هم در حوزه خودروسازی هزینه نخواهد شد.وی به روش‌های دیگر تامین مالی پرداخت مطالبات قطعه‌سازان نیز اشاره کرد و افزود: تمام تلاش ایران‌خودرو تقویت جریان نقدینگی در شبکه تامین قطعه‌سازی است. مقیمی به تعهدات معوقه ایران‌خودرو به قطعه‌سازان اشاره کرد و افزود: برای عملیاتی شدن تعهدات معوقه نیز با برنامه‌ریزی دقیق و زمان بندی مشخص و روشن درصدد هستیم تا بخش اعظمی از مطالبات تا پایان سال جاری پرداخت شود.

عناوین برگزیده