تاریخ: ۲۴ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۳:۰۰
بازدید: ۱۶۱
کد خبر: ۸۴۰۳۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
زینلی‌پور:

هوشمندسازی و کاهش آلایندگی تاسیسات باید مورد توجه قرار گیرد

می متالز - معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری اداره صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: در صنعت تاسیسات سرمایشی و گرمایشی کاهش مصرف انرژی، هوشمندسازی و افزایش بهره‌وری سیستم‌های تاسیساتی همچنین کاهش آلایندگی متاثر از این سیستم‌ها از اهمیت خاصی برخوردار است.
هوشمندسازی و کاهش آلایندگی تاسیسات باید مورد توجه قرار گیرد

به گزارش می متالز، محمد زینلی‌پور در نشست آئین آغاز به کار هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات و تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، اظهار کرد: موضوع تاسیسات سرمایشی و گرمایشی اهمیت ویژه‌ای در موضوع صنعت و ساختمان دارد.

وی با بیان اینکه در موضوع سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی چند موضوع مهم وجود دارد، افزود: کاهش مصرف انرژی، هوشمندسازی و افزایش بهره‌وری سیستم‌های تاسیساتی همچنین کاهش آلایندگی متاثر از این سیستم‌ها از اهمیت خاصی برخوردار است.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری اداره صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان، تصریح کرد: امروز با انقلاب چهارم صنعتی مواجه هستیم که در این دوره هوشمندسازی سیستم‌ها و ماشین‌آلات مطرح است که هوشمندسازی ماشین‌الات و تکنولوژی شروع شده و باید آن را به سیستم‌های حرارتی و سرمایشی هم تعمیم دهیم.

وی با اشاره به اینکه هوشمندسازی باعث کاهش اتلاف انرژی و بهره‌وری تاسیسات می‌شود، اظهار کرد: بهتر است سیستم‌های دانش بنیان و دانشمندان و تولیدکنندگان صنعتی وارد این صنعت شوند تا بتوانند با دستاوردهای جدیدتر آلایندگی این سیستم‌ها را کاهش دهند.

زینلی‌پور تولید داخلی را مهم دانست و گفت: هوشمندسازی، استانداردسازی و افزایش بهره‌وری و در نهایت تولید داخلی از موضوعات مهم این صنعت است که در ارتقای این امور آمادگی حمایت از سرمایه گذاری در این زمینه را داریم.

عناوین برگزیده