
به گزارش می متالز، سرهنگ علی مهیجی فرمانده انتظامی بهاباد افزود: با اعلام حادثه ریزش معدن زغال سنگ در آسفیج به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ بلافاصله ماموران برای بررسی موضوع به معدن اعزام شدند.
وی ادامه داد: در بررسیهای اولیه ماموران مشخص شد کارگری حین کار به دلیل ریزش ناگهانی تونل در محل حادثه در دم جان خود را از دست داده است.
فرمانده انتظامی بهاباد با بیان اینکه جنازه به پزشکی قانونی انتقال داده شده خاطرنشان کرد: علت حادثه همچنان در دست بررسی است.