تاریخ: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۷:۴۶
بازدید: ۱۸۶
کد خبر: ۸۴۲۶۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

اشتغال‌زایی برای ۳۰۰ نفر با صدور ۳۸ فقره پروانه بهره‌برداری معدن در آذربایجان‌ غربی

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی گفت: در 10 ماه نخست سال جاری 38 فقره پروانه بهره‌برداری با ذخیره قطعی بیش از 21 میلیون تن و ایجاد اشتغال مستقیم برای 300 نفر با حجم سرمایه گذاری بیش از 326 میلیارد ریال صادر شده است.
اشتغال‌زایی برای ۳۰۰ نفر با صدور ۳۸ فقره پروانه بهره‌برداری معدن در آذربایجان‌ غربی

به گزارش می متالز، غلامرضا بابایی امروز اظهار کرد: با توجه به سرمایه‌گذاری‌ های انجام شده در بخش معادن استان، طی 10 ماه نخست سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته شاهد رشد 62 درصدی بوده‌ایم.

وی  تصریح کرد: در 10 ماه نخست سال جاری 38 فقره پروانه بهره‌برداری با ذخیره قطعی بیش از 21 میلیون تن و ایجاد اشتغال مستقیم برای 300 نفر با حجم سرمایه‌گذاری بیش از 326 میلیارد ریال صادر شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی ادامه داد: در بازه زمانی یاد شده، در استان 60 فقره پروانه اکتشاف و 21 فقره گواهی کشف با حجم سرمایه‌گذاری بیش از 29 میلیارد ریال صادر شده که امید است با بهره‌برداری معادن دارای گواهی کشف هم زمینه اشتغال برای افراد بیشتر و هم زمینه تولید ثروت در استان فراهم شود.

بابایی گفت: هم اکنون 476 معدن دارای پروانه بهره‌برداری با ذخیره قطعی بیش از یک میلیارد و 217 میلیون تن و ظرفیت استخراج سالانه بیش از 16 میلیون تن، اشتغال‌آفرینی برای 5 هزار و 142 نفر و با حجم سرمایه‌گذاری بیش از 3 هزار و 595 میلیارد ریال موجود است.

عناوین برگزیده