تاریخ: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۶:۳۸
بازدید: ۱۳۵
کد خبر: ۸۴۲۷۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

سومین روز حضوری رقابت معاملات الگوریتمی برگزار شد

می متالز - سومین جلسه حضوری مسابقه معاملات الگوریتمی بازارسرمایه در محل سابق بورس اوراق بهادار تهران برگزار شد. دومین رقابت معاملات الگوریتمی که بهمن امسال از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار و شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس در حال برگزاری است، به نیمه راه رسیده و ۲۷ تیم حاضر در آن ضمن انجام معاملات بصورت الگوریتمی و نرم افزاری، تا ده درصد هم کسب سود کرده اند.
سومین روز حضوری رقابت معاملات الگوریتمی برگزار شد

به گزارش می متالز، در ادامه این رقابت جذاب مسوولین بازار سرمایه ضمن بازدید از فرآیند اجرایی آن، با تیم های حاضر به گفتگو پرداختند. علی صحرایی، مدیرعامل شرکت بورس اوراق بهادار تهران، روح الله دهقان، مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس تهران، روح الله میرصانعی، دبیرکل کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار از این رویداد بازدید کردند.

هفته سوم این رقابت هم همچون هفته های پیشین با استقبال گسترده رسانه ها مواجه شد و بسیاری از خبرنگاران اخبار و دیدارهای سومین هفته از رقابت معاملات الگوریتمی را انعکاس دادند.

در ابتدای هفته سوم این مسابقات کارگاه آموزشی معاملات الگوریتمی با حضور کارشناسان خبره این حوزه در محل برگزاری رقابت برگزار شد.

هفته چهارم این رقابت شروع شده و تیم های حاضر در دو بخش معاملات سهام و معاملات اوراق با درآمد ثابت مشغول رقابت و خلق ثروت هستند.

عناوین برگزیده