تاریخ: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۹:۲۳
بازدید: ۲۲۷
کد خبر: ۸۴۲۸۷
تقدیر معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس از مدیرکل راه آهن شرق:

کسب دو قهرمانی و سه نایب قهرمانی توسط ورزشکاران راه آهن شرق در ماه جاری

می متالز - معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس از مدیرکل راه آهن شرق به دلیل حمایت و پشتیبانی از فعالیت های ورزشی تقدیر کرد.
کسب دو قهرمانی و سه نایب قهرمانی توسط ورزشکاران راه آهن شرق در ماه جاری

به گزارش می متالز، در لوح تقدیر محمد جواد فلاحی خطاب به رضا شرقی آمده است:

لازمه توسعه ورزش بعنوان یک نیاز اجتماعی در بین کارکنان دولت، مرهون توجه و نگرش مثبت مدیران توانمندی است که با دوراندیشی فرآیند بهره وری را اصلی مهم در ارتقا جایگاه نظام اداری مدنظر قرار می دهند. بدین وسیله به پاس حمایت و پشتیبانی جنابعالی از فعالیت های ورزشی ویژه کارکنان در سال ۹۸ که سبب ارتقاء نشاط و شادابی و تامین سلامت فردی کارکنان آن اداره خواهد شد تقدیر و تشکر بعمل می آید.

لازم به ذکر است: رشته های فوتسال، والیبال آقایان و بانوان، تنیس روی میز، ایروبیک، دارت، فوتبال دستی و بدنسازی در طول سال در اداره کل راه آهن شرق فعال است که کسب مقام قهرمانی رشته آمادگی جسمانی و نایب قهرمانی رشته شنا مسابقات سراسری کارکنان راه آهن جمهوری اسلامی ایران، مقام دوم مسابقات تنیس روی میز جام کارگری شهرستان طبس، قهرمانی مسابقات والیبال ادارات شهرستان طبس و نایب قهرمانی مسابقات فوتسال جام ادارات توسط پلیس راه آهن شرق از جمله موفقیت های ورزشی این اداره کل در ماه جاری می باشد.

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد