تاریخ: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۲:۱۶
بازدید: ۱۹۵
کد خبر: ۸۴۳۸۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
کارشناس بازار سرمایه مطرح کرد:

پارک "خودرویی‌ها" در ورودی بانکی‌های بورس

می متالز - میزان اقبالی که خودرویی‌ها طی هفته گذشته تجربه کردند، با استمرار در نخستین روز معاملاتی این هفته همراه نبود و این گروه، جای خود را به بانکی‌ها داد.
پارک "خودرویی‌ها" در ورودی بانکی‌های بورس

به گزارش می متالز، علی مولایی مدیرعامل کارگزاری آریا نوین در ارزیابی بازار روز جاری گفت: بازار سرمایه شروع مناسبی داشت و طی نیم ساعت ابتدایی مجموع بورس و فرابورس حدود ۳ هزار و ۵۹۹ میلیارد تومان حجم خورد و شاخص به نیمه‌های کانال ۴۵۰ هزار واحد رسیده است. 

 
این کارشناس بازار سرمایه در بررسی دلایل این اتفاق عنوان کرد: احتمال می‌رود که بازار بعد از انتخابات و ایامی که در آن هستیم قیمت دلار را افزایشی ببیند. 

وی ادامه داد: باتوجه به تثبیت دلار بر کانال ۱۳۵۰۰ تومانی، اوضاع بهتری برای شرکت‌های صادرات محور پیش‌بینی می‌شود.
 
مولایی به حجم فروش بالای گروه خودرو و قطعه‌سازان اشاره کرد و گفت: در مقابل گروه‌های نامبرده، برای بانکی‌ها صف خرید، حجم معاملات و ورود نقدینگی خوبی را شاهد هستیم. 

وی افزود: گروه‌های پتروشیمی و پالایشی با نمادهایی، چون شبنا، شبندر و نفت بهران شرایط و حجم معاملات خوبی داشته و با وضعیت مثبت کامل درحال معامله اند. 

این کارشناس بازار سرمایه وضعیت بورس را برای روز جاری مثبت ارزیابی و اضافه کرد: احتمال می‌رود فشار عرضه‌ها در نیمه دوم بازار افزایش یابد.
عناوین برگزیده
پرطرفدارترین عناوین