تاریخ: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۸:۱۷
بازدید: ۲۷۸
کد خبر: ۸۴۴۶۸
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
در بازدید رئیس دادگستری و دادستان و قضات سیرجان از شرکت گهرزمین عنوان شد:

شرکت گهرزمین با ایجاد اشتغال، از پیشگامان در کاهش جرائم است

می متالز - صبح امروز یدالله سپهری رئیس دادگستری سیرجان، محسن نیک ورز دادستان سیرجان و جمعی از قضات این شهرستان به دعوت مدیریت حقوقی و قراردادهای شرکت گهرزمین از قسمت های مختلف سایت از جمله دیسپچینگ، جایگاه معدن، سنگ شکن، خطوط ۱ و ۲ تولید کنسانتره و کارخانه گندله سازی بازدید کردند.
شرکت گهرزمین با ایجاد اشتغال، از پیشگامان در کاهش جرائم است

به گزارش می متالز، در این بازدید که حسین دلاوریان معاون اداری و پشتیبانی و برخی مدیران شرکت نیز حضور داشتند، پناهی مدیر امور معدن، اسفندیارپور مدیر فرآوری و  امین زاده مدیر گندله سازی به ارائه گزارش هایی از مجموعه اقدامات و فعالیت ها پرداختند.
در ابتدای این بازدید حامد شریعتی نیا مدیر حقوقی و قراردادهای گهرزمین گفت: عدالت ترمیمی، مهمترین و اصلی ترین نظریه کیفر شناسان و متد مورد توجه قانونگذاران در ایران در سطح شهرستان سیرجان می تواند با کمک گهرزمین، هرچه بهتر اجرایی شود
محسن نیک ورز در این بازدید عنوان کرد: شرکت گهرزمین از بزرگترین شرکت هایی می باشد که با افزایش فرصت های شغلی باعث کاهش جرائم می شود. همچنین حضور آقای سپهری می تواند فصل نوینی در نگاه دستگاه قضایی شهرستان به صنعت باشد.
وی افزود شرکت گهرزمین یکی از شرکت های فعال در بخش مسوولیت های اجتماعی و پیشگامان در کاهش جرائم کیفری است و این مهم، نشان از همکاری خوب مسوولین این شرکت با دستگاه قضایی است و امیدواریم شاهد ارتقاء این مجموعه باشیم.
دادستان سیرجان در ادامه گفت: با بازدیدی که از فضای سبز داشتیم در بحث حفظ محیط زیست نیز اقدامات بسیار خوب و قابل تحسینی انجام شده است.
حسین دلاوریان معاون اداری و پشتیبانی گهرزمین عنوان کرد: هدف از این بازدید آشنایی قضات با مجموعه اقدامات و فعالیت های شرکت بوده است. وی در ادامه گفت: صنعت با حاکمیت یکی است و ما کارگزار حاکمیت هستیم. وی خاطر نشان کرد: تقاضای ما این است که دستگاه قضا سریعتر نسبت به پرونده های صنعتی رسیدگی کند.
یدالله سپهری در ادامه ضمن تبریک ایام الله دهه فجر گفت: در مجموعه قضایی سیرجان از قضات باسواد و توانمندی استفاده میکنیم البته اگر در بحث رسیدگی به پرونده ها یکسری مشکلات وجود دارد به این دلیل است که با کمبود نیروی انسانی مواجه هستیم و امیدواریم همکاران نسبت به این موضوع توجه بیشتری داشته باشند و باعث تسریع در این روند شود.
وی عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم زمینه عاقبت بخیری را برای خودمان و دیگران فراهم کنیم و کارمان را با جدیت و سرعت انجام دهیم.

منبع: می متالز
عناوین برگزیده