تاریخ: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۵:۱۷
بازدید: ۱۲۸
کد خبر: ۸۵۲۴۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

تازه‌ ترین آمار از معاملات سهام (تا ساعت 10 صبح)

می متالز - شاخص کل بورس تهران تا ساعت 10 بیش از 3 هزار واحد از رشد ابتدای معاملات را از دست داده است که به دنبال تشدید فشار فروش در سهام رقم خورد. با این حال به هیچ‌وجه نمی‌توان به فضای منفی بازار اشاره کرد، گرچه خودرویی‌ها در این میان با افزایش فشار فروش در صف فروش قرار گرفته‌اند.
تازه‌ ترین آمار از معاملات سهام (تا ساعت 10 صبح)

به گزارش می متالز، ارزش کل صف فروش بورس تهران کمتر از 200 میلیارد تومان است و این عدد در شرایطی که معمولا ارزش معاملات سهام به بیش از 3 هزار میلیارد تومان می‌رسد چندان عدد عجیبی نیست. صف فروش سهام بانک تجارت نیز جمع شد.

 در گروه پتروشیمی نوری، شیراز، شاراک، جم پیلن و کرماشا از جمله نمادهایی هستند که صف خرید را تجربه می‌کنند. سهام پالایشی در مدار منفی معامله می‌شوند که فضای ناشی از اضافه شدن سهام جایزه به پرتفو سهام‌داران می‌تواند در موج شناسایی سود بعدی موثر بوده باشد.

 به صورت کلی گرچه رشد پرشتاب روزهای قبل را شاهد نیستیم اما فضای معاملات را نیز نمی‌توان با هیجان فروش توصیف کرد و بیشتر باید گفت سهام پس از رشدهای متوالی هفته‌های اخیر در حال برانداز وضعیت کلی است. در این شرایط تا پایان معاملات امروز باید منتظر ماند احتمال تشدید هیجان وجود دارد ولی به نظر می‌رسد با وضعیت کنونی باید در انتظار اتفاقات جالبی در ادامه معاملات امروز بود.

عناوین برگزیده