تاریخ: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۵:۳۰
بازدید: ۱۷۸
کد خبر: ۸۵۳۲۶
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

لغو امتیاز فروشگاه‌های متخلف ایساکو

می متالز - شرکت ایساکو به عنوان متولی خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، با هدف جلوگیری از فروش قطعات و لوازم یدکی غیراصل و غیراستاندارد، با پایش دقیق هزار و ۲۰۰ فروشگاه‌ خود، لغو امتیاز فروشگاه‌های مجاز ناکارآمد و بعضا متخلف را پیگیری می‌کند.
لغو امتیاز فروشگاه‌های متخلف ایساکو

به گزارش می متالز، عبدالرضا خواجه‌ای معاون بازاریابی و فروش شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو با اعلام این مطلب افزود: این نظارت‌ها با توجه به نزدیک شدن به ماه‌های پایانی سال و افزایش مراجعات مشتریان به نمایندگی‌ها برای انجام سرویس‌های خودرو و تسهیل دسترسی مشتریان به قطعات، تشدید شده است. معاون بازاریابی و فروش شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو ادامه داد: در همین راستا برای اعطای امتیاز فروشگاه مجاز به متقاضیان نیز رویکردهای نظارتی جدیدی ایجاد شده و صلاحیت و شایستگی متقاضیان بیش از گذشته مورد بررسی قرار می‌گیرد.وی به دارندگان محصولات ایران‌خودر توصیه کرد که در زمان خرید قطعات و لوازم یدکی از فروشگاه‌های این شرکت به بسته‌بندی ایساکویی و هولوگرام آن توجه کرده و با ارسال کد ۱۶ رقمی مندرج روی برچسب قطعه به شماره ۳۰۰۰۳۱ یا با نصب اپلیکیشن ایساکو، از اصالت کالا و قیمت آن اطمینان حاصل کنند.

عناوین برگزیده